Oda burdaymış

552 19 0
                                    

Nihayet sabah oldu.Ve ben Jorge'ye mesaj atmalıydım.Dur bir dakika ne yazmalıydım?İnanamıyorum bunu düşünmemiştim.Acaba şöyle mi yazsam "Günaydın Jorge" dur bir dakika ya uyanmadıysa saat 08:26,bunuda düşünmemiştim.Neden ayrıntıları düşünmüyorum anlamıyorum!Neyseki Jorge benden önce mesaj attı; "Günaydın Tini, uyandırmamışımdır değil mi?"yazmış. "Yok uyanmıştım zaten sanada günaydın:)"yazdım. "Tamam bugün bir yerlere gitmek ister misin?"yazmış. Hiç tereddüt etmeden "Evet olur"yazdım. "Saat 13:15'te seni alabilir miyim?Uygun olur mu?"yazdı.

"Evet gayet uygun"yazdım.

"Tamam seni 13:15'te alırım :)"yazdı

Hemen kıyafet seçmeye başladım.O mu bu mu derken karar verdim.Dar bir siyah pantolon üzerine beyaz bir bluz,ve ince bir ceket işte harikayım.Saate baktığımda 11:19'du daha çok vardı ama ben pencerenin önünde bekliyordum.Biraz birşeyler atıştırdım,ve saat 12:22 idi.Gerçekten zaman bu kadar yavaş mı ilerliyordu yoksa ben mi çok acele ediyordum?Saatle uğraşmayı bıraktım.Ve dergi okumaya başladım.Ondan sıkılınca facebook'a göz atmayı düşündüm.Facebook'a girdiğimde Mercedes'in yeni fotoğraflar koyduğunu gördüm.İçinde bende vardım.Eskilerden kalma bu fotoğraflar bana Paco'yu hatırlattı.Eski dostumuz Paco,acaba şuan ne yapıyordur.Geçen sene ülkemizden ayrılmıştı.Gitmesine üzülmüştüm,iyi bir dosttu aslında.Bunları düşünürken Jorge'nin geldiğini gördüm.Saat 13:09'du, erken gelmişti ama olsun.Hemen ayakkabılarımı giydim ve dışarıya çıktık.

"Selam nereye gidiyoruz"dedim.

"Her zamanki kafeye mi yoksa değişik biryerlere gitmek ister misin?"dedi.

"Değişik bir yerlere gideliiim"dedim.

"Tamam o zaman hadi bir taksiye binelim"dedi.

"Tamam"dedim.

Değişik bir yere geldik hoş bir havası vardı.Ah olamaz salak,gerizekalı,özürlü diego'da burda.Bir masaya oturduk.Ve sipariş almaya gelen diegoydu!

"Ah Tini hoşgeldiniz"dedi mal diego.

"Nerden tanıştığınızı sorabilir miyim tini?"dedi.

"Seninle tanıştığımız gün..seninle tanışmadan 1 kaç saat önce onu sinemada görmüştüm,üzerine bir şey dökmüştüm sanırım"dedim.

"İşler karışıyor peki ya ne yapmalıyım!"

Jugador,Amor,PassionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin