TWO

2.8K 76 4
                                    

Po rozpoczęciu szkoły wszyscy rozeszliśmy sie na parkingu, wczesniej ustalając spotkanie na płazy i ognisko na ostateczne zakonczenie wakacji. Gdy razem z bratem dotarliśmy do domu zjadłam obiad przygotowany przez rodzicow i poszłam do swojego ukochanego pokoju.
Przebrałam sie w krótkie dresowe spodenki koloru różowego i biała bluzkę z adidasa. Przygotowałam takze ubrania na wieczor i poszłam sprawdzić wszystkie media. O godzinie 16:00 zaczęłam sie szykować o 16:45 byłam juz gotowa wiec postanowiłam sprawdzić co tam u braciszka . Kiedy weszłam do pokoju on sobie słodko spał wiec postanowiłam na nim siąść i go gilogotac ...

- Wstawaj śpiochu - zaczęłam krzyczeć i sie śmiać !
- Dobra, dobra juz.. juz wstaje - nie mógł wytrzymać ze śmiechu!! Wiec mu odpuściłam i z niego zeszłam XD

Kiedy Luke juz był gotowy zabraliśmy potrzebne rzeczy i wyszliśmy. Jadąc samochodem wygłupialiśmy sie śpiewając każda piosenkę w radiu ...
Kiedy juz dojechaliśmy na miejsce nasi przyjaciele czekali tam na nas..
Gdy wyszliśmy z samochodu odwrócili sie w nasza stronę i zaczęli nam machać, ja i Luke odwzajemnilismy gest i szliśmy z szerokim uśmiechem na twarzy w ich kierunku ...

Mam nadziej ze bedzie coraz wiecej tu .!! Misiaczki 😘 Dziekuje za każdy komentarz i gwiazdę 💘💘💘

Zostań jeśli kochasz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz