Crush!

47 5 6
                                    

The real stories..

[4.50 p.m.]                                                                                                                                                                         Surau

Flashback:

Pfft,tadi ada orang mengorat aku (ahahaahaha)

Time habis main bola baling,aku pun geraklah ke surau nak solat asar. Tetibe jumpa crush lak,dia boleh tanya aku macam macam,pikir aku kesah (jahanam tul). Yang sakit hati ni boleh pulak dia tanya mana makwe lama dia (jgn mention nama).Paham paham jelah siapa Huh! . Ni yang aku nak cerita --"

Nak di jadikan cerita,makwe lama dia ni datang kat surau. Crush aku pun ada kat surau jugak (huhuhu). Ni jodoh ke bodoh?Haishhh. Dalam proses dari surau ke kelas tu,geng geng aku ni saja cerita pasal hensem ke idok si "penyek" tu  kat makwe dia. Aku pun giatlah bercerita pasal crush aku dengan dia memandangkan makwe dia dah jual si penyek tu. Aku beli jelah,orang kata rezeki jangan tolak. Ekekeke!

Nak katakan tuhan tu nak tunjuk,rupanya crush aku ada kat luar. Dia siap dengar lagi apa aku cakap (weh,malu gile!!). Geng geng aku ni sengaja tak bagitau si penyek tu ada kat luar, diorang nampak tapi buat buat buta (siap kau nat)

Aku ni pun selamber lah keluar surau nak gi kelas memandangkan geng geng aku dah gerak kat depan. Tup tup aku dengar ada orang panggil. Ingatkan makwe crush aku panggil sebab aku dengar dia sebut "awak" tadi (geli dong). Aku pun pusinglah pandang dia and then aku hampir mati terkejut sebab si penyek tu yang panggil, dengan gaya dia macam nak menggoda sambil muka macam nak makan orang (terganggu iman saya). Kalau ikut kan hati nak je pergi kat dia sambil hati ni tengah berbunga bunga. Tapi sebabkan dia panggil kat rumah allah, aku pun batalkan niat tersendiri tu. Terlepas peluang.

Kau tau apa aku buat lepastu? Hmm.. hanya tuhan je tahu. Aku pun pecutlah lari kat geng geng aku, kalau masuk marathon mesti dah menang punya. Bila dicerita kat geng geng aku balik, semua giat gelak kuat kuat, cikaro tul!!   

 Punyalah takut and trauma aku asyik gelak je bila teringat balik benda nii. Mungkin esok aku kena berhadapan dengan dia lagi. Apa apa pun goodluck dearself >_<  


*Pengalaman yang paling lawak seumur hidup,moga terhibur guyss!!                                             *Kalau tak terhibur sila meninggal, okay?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 22, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Freedom'Where stories live. Discover now