Dzon

37 3 3
                                    

-,,Sta je smesno?!"pitao je uznemireno Dzastin.
-,,Haha ti!"
-,,Hajde idemo necu da kasnis!"rekao je glasno.
Obula sam crno-bele patike i izasle napolje.Cekala sam Dzastina pet minuta.Izasao je i krenuli smo.Usla sam u ucionicu,a on u svoju.Sela sam u zadnju klupu.Sara nije bila u skoli tako da sam sedela sama.
-,,Deco,danas nam dolazi novi ucenik"rekla je nastavnica.
Posle deset minuta neko je pokucao na vrata.U ucionicu je usao prelepi decko.Njegove oci su se presijavale na suncu.
-,,Zdravo,ja sam Dzon"
-,,Dobro dosao Dzon,sedi do Eme"
Gledao je po ucionici jer nije znao kako se zovem.Video je da je do mene prazno mesto,prisao je i seo.
-,,Dobro danas cemo raditi....."
Nista nisam slusala.Nastavnica je nesto brbljala a ja sam gledala u Dzona tako je lep.Okrenuo se i pogledao me je,odmah sam okrenula glavu i pocrvenela.
-,,Cao,ti si Ema?"upitao me je.
-,,Da"rekla sam postidjeno.
-,,Drago mi je da smo se upoznali"
-,,I meni,pa sta volis kod devojaka?"to pitanje je samo ispalo iz mene.Uhh mrzim sebe sto sam to pitala.
-,,Hmmm,neke kao ti"rekao je i namignuo mi.
Jessss.Khm mislim ja imam Dzastina sta je meni.Mada mi se zaista svidja Dzon.
-,,Dzone hoces da nam pokazes ovaj zadatak?"pitala je nastavnica.
-,,Naravno"
Izgleda predivno.Ima plave farmerke i crnu majicu.Plavu kosu i plave oci.
-,,Savrseno!"rekla je nastavnica.
Uradio je tacno ceo zadatak.Dosao je do mesta i seo.
-,,Znaci slobodna si"rekao je Dzon.
-,,Molim"rekla sam iznenadjeno.
-,,Slobodna si,nebi ti decko dao da budes sa mnom."rekao je i namignuo mi.
-,,Nije u ovom odeljenju"rekla sam ne rzmisljajuci.
Dzon me je pogledao i rasirio oci.
-,,Z....zasto?"pitala sam.
-,,Pa,bas sam sad hteo da te pozovem da izadjemo"rekao je tuzno i razocarano.
-,,Ohhhh,pa idalje mozemo da izadjemo"
-,,Opa,losa devojcica!Idemo posle skole moze?"
-,,Da"
Skola se zavrsila i jedva cekam sastanak sa Dzonom.Mnogo sam uzbudjena.Izasla sam ispred skole i sacekala ga par minuta.Konacno se pojavio.
-,,Idemo li?"upitao je stavljajuci ruku oko mog vrata.
-,,Naravno"
-,,I gde idemo?"upitala sam radoznalo.
-,,Ahhhh,to je iznenadjenje"rekao mi je i poneo me u narucje.
-,,Aaa,hahaha"smejala sam se jer me je golicao.U jednom trenutku prestala sam da se smejem.Pomislila sam na Dzastina.Ne volim ga vise.Ne daje mi toliko paznje kao Dzon.Mozda on jednostavno nije za mene.
-,,Hej,sta je bilo?"upita je Dzon posto je video da se ne smejem.
-,,A....nista"
Spustio me je na zemlju j prekrio mi oci.
-,,Sad digni nogu i skoci"
Kada sam to uradila popela sam se na nesto.
-,,Sad sedi"
Sela sam na mekano sediste.Jos uvek ne znam sta je to.Osetila sam da je Dzon seo do mene.Skinuo mi je povez i......bili smo u kociji.Vukla su je dva prelepa,bela konja.Dzon je gledao u mene i smejao se mojoj reakciji,zato sto sam otvorila usta cim sam ovo ugledala.
-,,I......kako ti se cini?"upitao je radosno Dzon.
-,,Predivno je hvala ti"rekla sam i pokusala sam da ga poljubim u obraz ali je okrenuo glavu tako da smo se poljubili u usta.To je bio magican momenat.Setila sam se mog poljupca sa Dzastinom.Sada sam se osecala mnogo lepse i zaljubljenije.Nasmejao se,a meni nije smetao njegov iznenadni poljubac.Ostatak puta proveli smo u tisini.Ne onoj neugodnoj tisini,vec zaista prijatnoj.Razgledala sam kraj.Uopste mi nije poznat.Ima puno cveca i reka.Deluje kao livada.A na sredini je putic napravljen od kamenja.Odjednom je kocija stala.Dzon je izasao i pruzio mi ruku.Sisla sam i Dzon je uzeo neku korpu.
-,,I stigli smo"rekao je Dzon dok se rastezao.
Nije mi bilo jasno gde me je odveo jer je oko nas kao sto sam rekla bilo samo cvece i reke.Bili smo usred livade.
-,,Okej,i sta cemo ovde?"
-,,Pa na pikniku smo,Ema"
-,,Oooou,sad ima smisla sto smo usred nedodjije"
Stavio je peskir na jarko zelenu travu.Stavio je sto i na njega tanjire ulrasene malim cveticima.Stavio je i case.Izneo je sendvice,sokove,pitu i teramisu.
-,,Vau,bas si se potrudio"
-,,Sve za moju princezu"rekao je i poljubio me.
Seli smo za sto i poceli da jedemo sendvice i pijemo sokove.Kada smo zavrsili sa jelom seli smo na peskir i pricali.Dzon mi je rekao nesto o njegovom zivotu.Ima brata i sestru.Brat mu se zove Luka,sestra Luna.Zivot mu i nije bas nesto.Po njegovoj prici ja sam mu nesto najlepse sto mu se desilo.Posle sam mu ja ispricala nesto o sebi.Uzivali smo u pogledu.Ispred nas je bila ogromna planina.
-,,Dzone gde smo?"
-,,Ne znam"
-,,Molim?!"viknula sam i ustala.
-,,Sta ti je?"
-,,Pa ne znas gde smo kako cemo se vratiti?"
-,,Ne brini"
Dzon je pozvao nekog na telefon.
-,,Za 10 minuta stici ce kocije uskoro cemo kuci"
-,,Okej"rekla sam i poljubila ga na blic.
Seli smo za sto i pojeli ono sto je ostalo.Kocije su dosle.Dzon je spakovao sve i krenuli smo.
-,,Hvala na divon sastanku"
-,,Nema na cemu,drago mi je sto si se lepo provela"
Ostatak puta proveli smo u tisini.





CAOOOOO.ZAO MI JE STO DUGO NISAM PISALA.NAPISITE MI AKO VAM SE NESTO NIJE SVIDELO U KOMENTARIMA.SLEDECI DEO PISEM KADA DOBIJEM 10 PREGLEDA NA OVOM.STA MISLITE S KIM CE EMA OSTATI?

Ema Upoznaje SvetWhere stories live. Discover now