Bolnica

43 3 1
                                    

Ovo je Sara.

Razgledale smo svaki cosak.Naisla sam na jednu divnu majicu do struka.Probala sam je i bila je savrsena.Sara je uzela roze haljinu,zelenu majicu i neke sarene patike.Krenule smo dalje.Usle smo u prodavnicu obuce.Nasla sam stikle na malu potpeticu krem boje.Veoma su slatke.Sari se nista nije svidelo.Otisle smo u neku drugu prodavnicu odece.Kada smo usle pozelela sam da kupim celu prodavnicu.Uzela sam dve helanke,jednu majicu,esarpu i krenula do svlacionice.Naravno sve sam kupila.Otisle smo do prodavnice nakita sa svim kesama.
                 Dzastin
Video sam Emu i njenu drugaricu kako su usle morao sam da se sakrijem.Trazio sam savrsenu ogrlicu za Emu.
                 Ema
Cim sam usla ugledala sam divnu ogrlicu ali bila je preskupa.Gledala sam neke mindjuse i mnogo su mi se svidele.Sara i ja smo videle narukvice na kojima pise BFF.Odmah smo ih uzele.Krenule smo u prodvnicu za telefone i kupile neke maskice.Konacno smo krenule kuci sa ,,sto kesa".
-,,Hoces da spavas kod mene?"
-,,Moze"
Otisle smo kuci.
-,,E mama stigle smo"
-,,Vazi,sa Sarom jel da?"
-,,Da"rekla sam
-,,Dobar dan!"
-,,Zdravo,duso!"
Otisle smo u sobu.Ostavile smo kese i rspremile se.Sara je obukla neku moju pidzamu,posto smo slicne velicine.Legle smo da spavamo.Probudila sam se i videla da Sara spava.Pogledala sam na sat i bilo je deset sati.Zakasnile smo posto ulazimo u skolu u osam.Ustala sam iz kreveta i videla poruku na frizideru.
,,Ema,otisla sam na poslovni put.Ostacu nedelju dana.Zao mi zato sto nismo pozdravile.Nisam te budila za skolu.Volim te."
Tipicno za nju.A gde su Nikola i tata?
Usla sam u dnevnu sobu i videla Nikolu kako gleda televizor.
-,,Cao bato!"
-,,Ej Ema"
-,,Kad si ustao?"
-,,Ne znam"
Otisla sam u kuhinju.Preturala sam po policama i frizideru.Nasla sam neke palacinke i na njima jos jednu poruku.
,,Ema ostavila sam tebi i Sari palacinke za dorucak,uzivajte!!!"
O super.Otisla sam do sobe i videla da je Sara budna.
-,,Ej evo dorucka!!!"
-,,Eee"rekla je promuklim glasom
Sele smo i pocele da doruckujemo.Tofi nam se pridruzio.Donela sam mu keksice.Svi smo uzivali.Otisla sam do toaleta.Na vratima je bila poruka.Nemogu da verujem koliko ih je.
,,Ema,tvoj tata i ja smo se razveli.Kada se vratim ti i tvoj brat odlucujete sa kim idete.Taman dok sam ovde odlucite.Poruku procitaj Nikoli.Ljubim te i volim.Ako se pitas gde ti je otac on je takodje na putu vraca se dva dana pre mene.Cao!"
Staaa?!Ja nemogu da biram izmedju njih dvoje.Ona je nemoguca.Bacila sam se na kauc i pocela da placem.Sara je sisla videla je da placem i dotrcala je do mene.
-,,Ema sta je bilo???"
-,,Nista!"
-,,Ema molim te reci mi treba da idem kuci ali sacekacu"
-,,Idi"
Samo je dosla do vrata i izasla.Otisla sam u sobu.Ponovo sam se bacila na krevet i pocela da se gusim u sopstvenim suzama.Krenula sam da kasljem i polako gubim svest.Probudila sam se u nekoj plavoj sobi.Okrenula sam glavu i videla Nikolu i Dzastina.Kako je on saznao za ovo.Nikola je ustao i videlo mu se u ocima da je bio presrecan.Doktori su usli i poceli nesto da pricaju Nikoli i Dzastinu.Mogla sam da idem kuci.
-,,Zasto sam se onesvestila?"
-,,Od plakanja"rekao je Nikola
Stigli smo kuci on je rekao Dzastinu da me pazi.On je izasao napolje.




Caooo.Zao mi je sto nisam dugo pisala.Ali bas zato ovaj deo ima 608 reci.Nadam se da vam se svidelo caoooo.

Ema Upoznaje SvetOù les histoires vivent. Découvrez maintenant