SELIDBA

92 6 2
                                    

-,,Ema duso!",Zacuo se glas moje mame,,Dodji da doruckujes,zakasnices u skolu".
-,,Dolazim"(u snovima).
Kad sam sisla niz stepenice videla sam da mama i tata razgovaraju o necemu veoma ozbiljnom,ali naravno da sam ih prekinula jel ne zelim da me uhvate da ih prisluskujem.
-,,Hej,Dobro jutro!!!".
-,,O,zdravo duso".Mama je odgovorila iznenadjeno.Onda je tata rekao:,,Ovaj....Ema tvoja majka i ja bismo zeleli da ti nesto saopstimo.Probali smo sve nacine ali.....Resili smo da je najbolje da se preselimo".
-,,Sta?!"
-,,Slusaj,Ema nemamo dovoljno novca da sve ovo placamo".
-,,Sve ovo.Sta to sve ovo?".
-,,Pa",preuzela je mama,,Tvoje treninge,kucu,potrepstine za skolu,znas???".
-,,AAAAAA".
Vratila sam se u sobu.Naravno za dva minuta stvorila se mama.Pravila sam se da me boli glava,da mi je muka i tako to .Treba mi vreme da ovo prihvatim,a ionako se prvi cas uskoro zavrsava sto je na moju srecu kontrolni iz matisa.Mama je poverovala i rekla je da zna da mi je to tesko i...Odmah sam je prekinula:,,A kad se selimo?"
Vladala je tisina.Poviknula sam:,,MAMA".
Onda je rekla:,,Sutra".
Sreljala sam je pogledom.Odmah je skrenula pogled i pipnula mi celo:,,Nisi vruca"(u nadi da se izvuce).Nisam se trudila da je sprecim,jer sada mi je postalo stvarno muka.Rekla je da ide kod nastavnika da me ispise.Gledala me je sve vreme cekajuvi odgovor.Pogledala sam je i klimnula glavom.Rekla je hvala na razumevanju i pocni da se pakujes,taj deo nisam htela da cujem ali sta se mora mora se.Krenula sam da se pakujem ali pre toga sisla sam dole da proverim gde su tata i moj brat Nikola.Nikola je ostavi poruku da je u gradu sa drustvom.A tate nije bilo.Sigurno je otisao u teretanu pomislila sam.To znaci da sam sama u kuci.Obukla sam kupaci kostim i otisla u bazen.Tu sam ostala sat vremena.Tata se vratio i dosao do mene.Pitala sam ga da li je bio u teretani i klimnuo je glavom.Rekao mi je da udjem unutra i da cu upiti svu vodu.Kada sam krenula u kucu videla sam neku zivotinju u nasem dvoristu.Krenula sam ka njoj.Oci su joj sijale ali nisam mogla da prepoznam sta je.Kada sam se priblizila videla sam da je to malo stene.Bilo je zaglavljeno za neki kanap.Izbavila sam ga i on je potrcao ka meni.Bio je braon-crn.Usla sam u kucu sa njim i krenula do tate pogledao ga je i rekao:,,Jel to necije ili...?"
-,,Ne".
Onda je rekao:,,E pa sad je nase".Ps znam da obozava kuce.

To je prvi deo sutra izlazi drugi.Nadam se da vam se svidelo ako jeste lajkujte i napisite u komentarima ako vam se neki deo nije svideo da bi sledeci put to ispravila.Cao do sledeceg puta.

Ema Upoznaje SvetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora