Rozdział 2

~ Time Skip~
Na początku lipca zaproponowałam Natalce  ze pojedziemy na obóz do w Hiszpanii i żeby się zapytają rodziców czy może jechać do Hiszpanii ,rodzice powiedzieli ze tak . A Natalka zapytają się Martyny czy z nami będzie chciała jechać (rodzice Martyny powiedzieli ze nie po masz zle oceny i nie zasłużyła ) 😫ale może jechać jak poprawi oceny ,Martyna przechodzi bunt.
Więc zamiast się uczyć to woli chodzić na imprezy i palić w wieku 12 lat !!! . Jednak Maryna poprawiła oceny w szkole i rodzice pozwolili jej jechać na obóz .
W dniu wyjazdu byliśmy bardzo zestresowane ,ponieważ była to nasza pierwsza podróż samolotem i pierwszy obóz za granicą  . Gdy byliśmy na miejscu okazało się ze mamy pokój z jednym z obozowiczów nazywał się Karol. Byłyśmy bardzo zdziwione faktem, że będzie mieszkał z nami jakiś obcy chłopak!!!
- Hej!- przywitał się entuzjastycznie.
- Cześć ! - powiedziałam z Natalka  w tym samym czasie.
- Ta siema...- powiedziała Martyna i rzuciła się na łóżko. Chyba jest bardzo zmęczona.
- Jestem Karol . A wy?- spytał
- Ja jestem Julka. Ta w okularach to Natalka, a ta z niebieskimi włosami i kolczykiem w dolnej wardze to Martyna.- przedstawiłam nas. Po długiej rozmowie zaprzyjaźniliśmy się.
Po 4 dniach Natalka powiedziała mi i Martynie podoba się jej Karol. Natalka zadzwoniła do Kamila  z poznała chłopaka na obozie , a Natalka nie wiedział ze Kamil podkochuje sie w niej. Powiedział ze fajnie ze go poznałam (jakimś dziwnym głosem mówił ) myślał ze ma jaki zły dzień . Natalka  nas zostawiła i poszła z Karolem na plaże,  juz była 24.00 i nadal ich nie ma więc trochę się martwiliśmy. Poszliśmy ich poszukać a on sie całowali i tak z dziwienie nie podeszłyśmy wróciliśmy do hotelu o 03.00 dopiero wrócili. Rano wstalyśmy a on spali , obudziliśmy ich i spytaliśmy