Ένα κεφάλαιο προλάβαμε να ζήσουμε

16 1 0
                                    

Είναι φορές που σε σκέφτομαι, σε σκέφτομαι συνέχεια με όλο μου το είναι. Αυτά τα ξενύχτια με το τσιγάρο και το κρασί που πάντοτε συνοδεύονται από τη μοναξιά, οφείλονται σε εμάς , που δεν αντέξαμε γιατί είμαστε αδύναμοι πολύ αδύναμοι , μεταξύ μας τώρα. Συχνά φέρνω στο νου μου το πρώτο καλοκαίρι που περάσαμε αγκαλιά. Ήμασταν παιδιά ακόμα, κι όμως όταν με κοιτούσες ένιωθα τη ματιά σου να μου χαϊδεύει την ψυχή. Η πρώτη φορά που μου πες σ' αγαπώ.. Τόσο έντονη και ζωντανή στη μνήμη μου αυτή η φράση. Η θερμοκρασία τόσο ανεβασμένη που η καλοκαιρινή αύρα και το νερό που έβρεχε τα πόδια μας δεν κατάφεραν να μας δροσίσουν. Μετά από έξι χρόνια, και εξι καλοκαιρια, οι ζωές μας έχουν αλλάξει τόσο πολύ. Λένε πως οι άνθρωποι ξεχνούν . Ξέρεις κάτι όμως; Αδιαφορώ! Γιατί εγώ λέω ότι οι καρδιές δεν ξεχνούν, οι καρδιές θυμούνται. Είπα και ότι θα σε ξεχάσω, θα κάνω κουμάντο στο μυαλό μου και θα σε βγάλω από εκεί. Ήταν το πιο δύσκολο, άσχημο και ταυτόχρονα το πιο σωστό πράγμα,που έχω κάνει ποτέ, που σου ζήτησα να με ξεχάσεις και να βάλουμε μια τέλεια στην επικοινωνία μας . Μας είχε σακατέψει αυτή η επικοινωνία ρε γαμώτο. Τα έχω καταφέρει καλά μέχρι σήμερα. Κι εσύ τα έχεις καταφέρει. Και αυτό το ρημάδι το Facebook όμως μας έχει φάει, υπενθυμίζοντάς μας συνεχώς τον έρωτά μας που τον πετάξαμε στα σκουπίδια για δύο αμφίβολες καριέρες , λες και μας υποσχέθηκε κάνεις ότι θα πετύχουμε. Αλλά πιστεύω σε εσένα, και σε εμένα πιστεύω. Κάτι όμως μέσα μου με τρώει, γιατί η καριέρα μου χαρά δε θα μου δώσει , αλλού είναι η χαρά μάτια μου. Εμείς την ξέρουμε αυτήν τη χαρά την έχουμε ζήσει. Ίσως καλύτερα που τελείωσε έτσι, αν πραγματικά αυτό είναι το τέλος. Ας μείνει σα μια γλυκιά ανάμνηση που θα θυμόμαστε για καιρό. Γιατί η δική μου καρδιά δε θα σε ξεχάσει καρδιά μου.

Οι Καρδιές Μας Το Θυμούνται Où les histoires vivent. Découvrez maintenant