omma-jhyo
eh hyo. ni kwn omma masa kecik²-mrs. song
ouhhh anyeonghaseyo song jihyo immnida tunduk 90°-jhyowahhh cantiknya anak kau min,-mra.jisong
tgoklah omma dia.. -mrs.song
elehhh perasannya kau.. muka jihyi ni ada akan² mcm lee se rine kan.. pegang pipi hyo.. muka mrs. song. tunduk.. ehhh mian aq x mksodkn..
xpe mmng salah aq-mrs. song
hmmm aq percaya kau min.. serine je yg ikot perasaan.. kau lupakan jelah peristiwa tu-mrs jisong
kau x duduk kat tempat aq jii-mrs. songerrrr. eh aq senanya ada bnyk gosip nk citer kat kau tpi kau mcm buzy je. lain kali jelah. kalau kita terjumpa lagi.. hwehwh. smirk-mrs. jisong..
bagi 5000won kat jihyo.. nah boleh tolong omma x.. hyo belikan barg dlm list ni.. nnti omma bagi upah.. bye pergi ikot mrs.jisong
omma hyo nk balik naik ap?? -jhyo..
patah balik then bagi kunci kereta kat hyo.. hyo bawak kereta omma.. ottoke.. omma balik dgn mrs.jisong.bye
haashhh omma ni.. makcik² mmng suka bergosip ehh? -jihyo
masuk dlm market then. carik kesemua brg dlm list.. sos cili 2√
sos tiram √roti√jem strawberi√ ehh ada nutella.. amik 2 btol
ok done.. sayur pulak..
bawang i guni√bawang putih√halia?? halia yg mana satu ehh? ni ke ni.. ahh ambik jelah.. nnti omma guna jgk.. daging 3kg√..√√√√√√√√√√√√√√√√barng² iain.. ok done.. tgok jam awal lagi..carik ramen lah..pergi tempat remen..mwoo! *^O^*bnyknya.. huahuahau.. nak ramen kimchi; 5 plastik.. ramen ayam(edisi terbaru)3plastik.. alamak tinggi lah pulak...tgok sekeliling..carik idea (sel² otak bergabung)yess.
💡💡💡
..ambik baldi yg tersusun rapi dekat tempatnya.. hyaaahhh.. nasib baik kau pandai hyo.. panjat then ambik ramen ayam tiga bungkus... huahahaha.gelak bangga 😁..then
prakkk@^@ alamak.((baldi tu pecah berlumbang tgh..)) omaigodd.. mcm mne ni2 amik je lah.. ehhhh membazir..kat rumah ada byk baldi aq time duduj asrama gyujong.((sel² otak bergabung lagi))
thennn..
pandg sekeliling.. xde org. xde cctv.. letak balik baldi pecah kt tempatnya tpi di bahagian bawah sekali..kau memang genius.. tolak troli pergi ke kaunter...sedang jihyo taksub panjat baldi ambik ramen.. jungkook dari tadi memerhatikannya.. dlm masa yg sama dia tergelak tgok jihyo..
sambil menunggu baki duit.. jihyo memerhatikan cctv.. yess kat situ mmg xde cctv... buat muka cool..
ni cik duit baki.. thnks
angkat barang tekan punat kunci. bukak bonet simpan barang. tutup then masuk kereta. otw balik. .
rumah song
anyeong hyo dah balik.. aikk sunyi je.. ouhh luap drg xde.. letak barg ata meja then masuk bilik tido..
anyeong ariy dah blik.. aik sunyi je.. tgok brg dlm plastik ats meja tak disusun ..haashh dah beli brg x nak susun.. (ariy ni dia pantang nampak benda bersepah.. lelagi dapur dgn bilik boleh jadi kingkong.. jihyo pon takut)
bukak peti ais masukka daging.. tutup bahan kering dalm almari.. ehh ada nutella.. curik sebotol then lahap..
anyeong omma dah blik.. eh ariy unnie mana? -mrs.songentah kat atas kot..dgn chingu dia.. -ariy
mwo?!! chingu? naik atas.. -mrs. song
omma nak pergi mana tu? -ariy
takkan nak biarkan unnie kamu dgn chingu dia dlm bilik. mrs
songomma chingu unnie tu katil dia lah.. mcm omma x kenal unnie..baring kejap je kat katil sampai 1 minit terlelap... -ariyy..
lahh yeke.. buay saspens omma je-mrs song
YOU ARE READING
she's come!!!mongji!!
Fanfictionjihyo mempunya seorang abang angkat iaitu kim jongkook..abg kandung song jong ki. serta dua org adik iaitu adik angkat dan kandung iaitu lee kwang soo dan song ah ri..jihyo dulu seorang yg lemah lembut dan ceria tetapi selepas satu kejadian menimpan...