apink dgn bts pandang jihyo yg tgh main iPhone nya.. terasa diperhatikan.. pandg bts+apink..
wae? -mongji
pelayan tu kawan kau ke? -bomi
hrmm pon boleh-mongjipahal bila kau masok pelayn kat sini semua tunduk bila nampak kau-suga
hashhh tutup phone letak tepi..
ni cafe omma aq.. -mongji
mwo?? -apink+bts
kau tak penah cakp pon -namjoo
tah kalau tak boleh kiteorg makan free kat sini hari²-ha youngcafe omma aq bkn cafe aq.. tak perlu batak. -mongji
deep bhaii ayat dia- v
makanan dah sampai.. bts+apink+mongji makan then balik..
apink hantar jihyo balik.. bye..
jihyo masuk rumah..
lambat balik-mr. song
hyo keluar dgn kawan. kan hyo kan dah bgitau jongki-jhyo
dgn kawan ke boyfriend-mr. song
apa appa ckp ni. ^▁^*..-jhyojongki kata kamu keluar dgn namja.. naik kereta pegi mana hahhh!!!!! -mr. song
jihyo bengang terus jerit nama jongki..
SONG JONG KI!!!!! (boleh cair taik telinga)
jongki terdgr namanya dimention terus turun and intai kat tepi dinding. ..jihyo ternampak jongki terus tangkap.. tarik kolar baju jongki... jongkook+ariy+omma+appa jihyo terkejut dgn tindakan jihyo
yaahhh lepaslah koyak lah nanti-jongki
kau cakap apa kat appa!? -jhyo
tunduk. telan air liur-jongki
cakaplah!! -jhyotolak tangan jhyo.. aq ckp kau keluar dgn namja.. btolkan.. namja tu siap bukakkan pintu lagi.. salah ke apa oppa ckp?
hyo bengan then bla masuk bilik. pintu dihempas dhn kuat.. boleh tercabut pintu tu..
betolke jongki?-jongkook
betol.. jongki nampak dgn kepala lutut jongki sendiri -jongki
cakap jujur please jongki oppa-ariy
yahh bila jongki bagitau bende betol semua tak percaya.lain kali kalau jongki nampak lagi jongki diam je.. *bla masuk bilik.. pintu dihempas lagi kuat..
boleh roboh rumah ni nanti kalau hari² mcm ni-ariy..
hashhh.. stres ariy kalau hari² mcm ni.. masuk bilik.. hempas pintu..
aikk semua main hempas pintu jongkook pon nk join jgk.. masuk bilik 1...2...3..hempas pintu lagi kuat.. pranggg tingkap bilik jongki pecah..
woi... setan mana yg main hempas pintu ni.. -jiran sblh
krik²
malam tu ommanya x masak makan malam....dia tahu kalau anaknya bergaduh mmng x kan ada yg turun makan..
masing² dah tido
pagitu xde siapa berani kejut jihyo.. pintu dikunci.. dorang tahu kalau jihyo tgh marah abis semua dia tengking.. kecuali omma dan appanya.. omma dan appanya pin malas nak kejutkan.. lagipon bilik mereka kat bawah.. tingkat atas hanya untuk anak² nya sahaja... dah tua mana larat nak naik tangga..
⏰⏰⏰
jam locengya berbunyi dia raba² meja untuk ambik jamnya then tgok 6:30 a.m..then dia celup kat dalam akuarium ikan bulat di mejanya.. then sambung tidur..
selang beberapa minit jam telefon jihyo berbunyi.yeobseyo? nuguya? -jhyo
yahh unnie tak bangun lagi ke? -ariytgok screen phone my naughty girl.. (ariy)
wae call? -jhyotutttt tutttt talian terputus..
jihyo bangun dari baring mobg sekejap.. (no wonder lah org panggil dia mong.)tgok jam kat fon.
7:10.mwoo??(;´ຶДຶ ')-Baling fon then masuk bilik#mandikrbau..keluar pakai uniform.. ambik sikat, getah rambut, cap ouhh tak lupa deodoran..keluar dri bilik x breakfast terus keluar dari rumah.. lari mcm kat marathon.. sambil lari sikat rambut then ikat.. sikat yg dia gigit tadi terjatuh dia biarkan je.. siap ikat rambut pakai cap.. then spray deodoran.. then simpan kat poket.. lari lagi..
saaampaiii(cungap).. pagar dah tutup...
mcm mana ni? tgok jam dah pukol8..panjat je lah..hiyahh panjat panggar...nasib baik kau pandai.. lari masuk kelas.. sempat lagi spray deodoran... takut bau ketiii....
YOU ARE READING
she's come!!!mongji!!
Fanfictionjihyo mempunya seorang abang angkat iaitu kim jongkook..abg kandung song jong ki. serta dua org adik iaitu adik angkat dan kandung iaitu lee kwang soo dan song ah ri..jihyo dulu seorang yg lemah lembut dan ceria tetapi selepas satu kejadian menimpan...