pwittttt bunyi wisel ditiup..semua couple berlari sambil mendukung pasangan masing berlari dgn pantas.. dan bnyk reaksi lucu dari mereka.. ada yg jatuh dihempap pasangan mereka... ada yg sampai pasangan yg didukung jatuh terjelepok... jhyo dan gary hanya memerhati sambil tergelak...
tetiba kaki gary tersalah langkah.. lalu jatuh kebelakang*ala² terpijak kulit pisang*. gary terhempap jihyo secara. membelakang.. gary bangun lalu membantu jihyo bangun.mereka ketawa berdekah-dekah. kemudian mereka smbung berlari ..
pwitttt bunyi loceng ..monday couple sempat sampai ke garisan penamat.. termasuk 4 yg lain.. acara diterus kan..
acara kedua..
ambil gambar bersama pasangan dgn sweet sebanyak3 kali sahaja.. undian akan dipilih melalui para penonton di situ... 3org sahaja terpilih
mereka pon mengambil gambar dgn bnyk gaya sweet..
group pertama (mimi+jaeun)
pegang tangan+peluk tubuh belakangi pasangan+ciumgroup kedua(monday couple)
pegang tangan + gary cium pipi jihyo.. jihyo senyum malu+dukunggroup ketiga (rare couple)
cium pipi pasangan masing²+pegang tangan+dukung ala bridalgroup keempat(sweet couple)
buat tanda love kt tangan+cium pipi pasangan+dukungand 20 minit kemudian.. penonton mengundi.. 15 minit kemudian keputusan keluar
mimi +jaeun=32
monday couple=68
rare couple=56
sweet couple. =42keputusan diumumkan.. hanya tiga peserta tinggal..
acara ketiga.
cabut tagname yg akan dilekatkan di belakang pasangan masing-masing...pasangan tersebut mestilah berdua.. jika salah seorang tersingkir maka kedua-duanya pon akan tersingkir. hanya dua couple sahaja terpilih..
semua pasangan ditampalkan nametag dibelakang dan bersedia
pwittttt bunyi wisel ditiup..
monday couple diserang oleh rare couple+sweet couple..
salah seorang pasangan rare couple cuba menanggalkan namentag gary.. jihyo yg ternampak terus menghalang.. dgn memeluk belakang gary.. secara membelakangi.. belakang jihyo dan gary bertemu.. makin ssh group lain ingin menanggalkan nametag mereka.. dgn pantas dan serentak.. gary dan jihyo menanggalkan namentag sweet couple disitu..
wisel ditiup...
tanda permainan tamat..sweet couple tersingkir.. hanya dua perserta yg tinggal.. acara disambungkan.. kini penonton makin banyak ..ada juga yg merakam monday couple
acara seterusnya nya...
DO IT SHORT.. iaitu pasangan tersebut akan diberikan mee yg panjang ..mereka perlulah memendekkan mee tersebut dgn memakannya... sehingga pendek...
masa diberikan hanya 3.minit..mee pasangan yg paling pendek akan menang.....jihyo terkejut tetapi dibiarkan... dia tak sanggup tarik diri.. lagipon dah sampai penentu.. kalau dia tarik diri mesti gary malu...jadi dia teruskan sahaja...
acara dimulakan..
kedua pasangan mula memakan mee tersebut.. mee tersebut pendek...... makin pendek... sangat pendeek....
semasa makan mee tersebut.. gary hanya memandang anak mata jihyo.. begitu juga dgn jihyo.. sedar tidak sedar.. mee tersebut sudah pendek.
wisel ditiup ...
pengadil mula mengukur mee tersebut.. and.. pengumuman diumumkan
THE WINNER IN THIS YEARS IS.... 🎉💍MONDAY COUPLE...💍 🎉
semua penonton bersorak....pengadil memberi cincin emas kpd monday coupel supaya menyarungkannya kejari pasangan di depan penonton..
gary mengambil cincin bersaiz kecil lalu disarungkan di jari manis jihyo...penonton bersorak.. kini tiba giliran jihyo.. jihyo agak teragak² dipandangnya penonton dan gary bergilir...kamera di mana sahaja.. merakam mereka berdua.. lalu jihyo mengambil cincin yg tinggal dan khas dan menyarungkannya ke jari gary. penonton bersorak... monday couple berpelukan..
gary berbisik ditelinga jihyo
gumawo sbb jadi namchin saya harini.. -gary.
gumawo sbb awak buat hari² saya bermakna. jihyopelukan mereka terlerai...
penonton mula mengurumi mereka bagi bergambar.. gambar mereka di upload di mana² apps.. dan bercaption monday couple forever...
YOU ARE READING
she's come!!!mongji!!
Fanfictionjihyo mempunya seorang abang angkat iaitu kim jongkook..abg kandung song jong ki. serta dua org adik iaitu adik angkat dan kandung iaitu lee kwang soo dan song ah ri..jihyo dulu seorang yg lemah lembut dan ceria tetapi selepas satu kejadian menimpan...