היכרות עם הדמויות

650 24 6
                                    

*בקוריאה השם משפחה בא לפני השם הפרטי לדוגמא - פארק (שם משפחה) שין הי (שם פרטי)*

דמויות ראשיות:

1. פארק שין הי (Park Shin-Hye) : בת למשפחת פשע מהגדולות בדרום קוריאה, לא מאמינה בדרכים של אביה אבל בכל זאת אלימה ותוקפנית כאשר היא מרגישה מאויימת.   בת 17, בעלת שיער ארוך וחלק בצבע חום, עיניים חומות, גופה צנום אך יפה, בעלת גובה ממוצע.

2. קים ג'יסו (Kim JiSoo) : בן למשפחה ממוצעת, בעל תדמית של "באד-בוי", אך ברגע שמכירים אותו מבינים שהתדמית הזו לא דומה לאופי האמיתי שלו. הוא חובב אופנועים. בן 18, שרירי, שיערו חום כהה נוטה לשחור, עיניו חומות, הוא גבוה. 

3.פארק ג'ה קיונג (Park Jae-Kyung) : אביה של שין הי, בנו של ראש משפחת הפשע, אין דבר שהוא אוהב ומעריך יותר מהמשפחה שלו, הוא יגן עליה בכל מחיר. למרות זאת הוא רוצח חסר רחמים, סוחר סמים וכל דבר שרק תוכלו לחשוב. 

4.פארק ג'ונג איל (Park Jong-il) : אחיה הגדול של שין הי, לא כמוה הוא כן מאמין בדרך החיים של אביהם, גם לו הדבר הכי חשוב זה משפחה וגם הוא יעשה הכל כדי להגן על אחותו הקטנה. כמו אביו, גם הוא רוצח חסר רחמים. בן 25 בעל שיער שחור ועיניים חומות, גבוה.

דמויות משניות:

1. לי ביונג הון (Lee Byung-Hun) : שומר הראש של שין הי, אוהב אותה ודואג לה כמו אחות קטנה. כמו ג'ונג איל, גם הוא בן 25.

2. קים ג'י הוואן (Kim Ji-Hwan) : אחיו התאום של ג'יסו.

3. קים יו ג'אנג (Kim Yoo Jung) : אחותם הגדולה של התאומים ג'יסו וג'י הוואן.

-------

אז זאת ההיכרות, בקרוב יעלה הפרק הראשון :)

אהבה מסוכנת || Dangerous Love Where stories live. Discover now