Perspectiva Aishei :
E 5:30 si trebuie sa ma pregatesc pentru prima zi in acest liceu....sper sa imi fac macar o prietena de genul meu.Dupa ce imi fac ghiozdanul si il verific de cel putin 4 ori ma decid sa cobor pentru a lua micul dejun.Mama nu s-a trezit , deci nu trebuie sa fac prea mare galagie.La un moment dat,Miruna se impiedica si tresar,varsand ceaiul pe podea.Apropo, am o sora mai mare,Miruna,de 19 ani despre care pot sa spun ca e perfecta.
A: M-ai speriat !!!Offf uite ce am facut ...Ajuta-ma sa curat .
M: N-am cum pentru ca o sa ma murdaresc si oricum Ryan ma asteapta.(Ryan e iubitul ei si este un ingamfat si idiot iubit pe care putea sa il aiba.Sper ca primul meu prieten sa fie educat si politicos)
Dupa ce termin SINGURA de curatat podeaua lipicioasa de ceai ma duc sa ma imbrac cu o pereche de blugi si un pulovar verde intens.Iau metroul si in 10 minute ajung la liceu.Din greseala ma lovesc de o fata cu parul castaniu si ochii verzi .
A: Scuze,scuze...Nu am fost atenta.Sunt Aisha si sunt o eleva noua.
N: Nu are nimic.Buna,eu sunt Nina.In ce clasa esti ?
A: Incantata!Pai....a 11-a A
N: Serios???O sa fim colege!Daca vrei,stam impreuna in banca!
A: Ar fi minunat!Abia m-am mutat aici si nu cunosc pe nimeni.
Cand ajungem in clasa,ne asezam in cea de a treia banca , urmand sa inceapa ora.Dupa cateva minute,un barbat de vreo 40 de ani intra si spune:
Prof: Buna dimineata!Eu sunt profesorul vostru de matematica acest an!
Dupa aceasta zi plictisitoare ,ma grabesc sa ies din clasa, cand ma izbesc de cineva (nu din nou) imi spune subconstientul meu.De data asta a fost ceva tare.Cand m-am ridicat,un baiat plin de tatuaje statea in fata mea cu doi ochi albastrii care m-au vrajit.
J: Uita-te pe unde mergi!!spune furios,incruntandu-se .
Dupa ce Nina m-a vazut ,m-a ajutat sa ma ridic si mi-a spus ca acel baiat este periculos si ca se foloseste de toate fetele ,urmand sa ma avertizeze sa ma feresc de el.
Cand am ajuns acasa m-am schimbat in pijamale,am mancat,mi-am facut temele si m-am culcat.
Urmatoarea dimineata,cand intru in clasa ,il vad pe ......
Sper sa va placa aceasta carte ,mai ales pt ca e prima mea carte !!!
Va pup #Ale ♡!!!
CITEȘTI
Doar Tu Si Eu
FanfictionEa-Aisha-o fata inteligenta,foarte frumoasa si inocenta se muta in New York.Are 17 ani si este in clasa a 11-a A El-Justin-bad-boy-ul scolii cu tatuaje si fete nenumarate o intalneste pe Aisha Se vor intelege ? Cine intervine ? Ce o sa se intample...