Bırak ve Git

99 2 0
                                    

Evine iki kucağında ölen eşi Sare'den emanet kızları vardı. Eve gelip Kıvılcım'ı hizmetçisi Fatma'ya bırakan Özgür, Cemre ile evden çıktı. Arabaya bindiğinde Sare'nin kanlı koltuğunu gören Özgür suçlar gibi Cemre'yi kanların üstüne yatırdı. Beyaz saçları kana bulanmıştı. Uzun yolculuğun üzerinden göle vardılar. Gölün kıyısına bıraktı Özgür, Cemre'yi. Ve hızlı adımlarla arabasına gidecekken ağlama sesleri ile göle bakar. Kızı Cemre ona dönük yaşlı gözlerle,Sare'yi andıran bakışlarla bakmaktadır. Bu kadar zalim olabilir mi bir baba?

Koşarak kızını alır ve arabaya döner. Eve gelen Özgür Fatma'ya "şuna yemek veriyim derken Kıvılcım'ı aksatma. Evde tuz bitti git tuz al." Dedikten sonra . Fatma'nın gidişinden sonra banyoya getirdi Cemre'yi. Suyu açtı ve küvet dolmaya başladı. Avucuna Cemre'yi aldı. Su tamamen dolunca"tek sebebi sensin. Sen bizden değilsin. Bu soy seni istemeyecek. Ben senin baban olmayacağım." Ve Cemre'yi küvete bıraktı. Ve elleri ile Cemre'yi suyun altına ittirmeye başladı. Küçücük kolları ile savaşan kızına yaşlı yeşil gözleri ile baktı. Ama Cemre için babasının o yeşil gözleri hiçbir anlam kazanmıyordu. Özgür yavaşça Cemre'nin boğazını tutmaya çalışacak ilken Fatma geldi ve Özgür'ü iterek Cemre'yi kucağına aldı fakat....
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE

CEMREWhere stories live. Discover now