w i n g s

1.8K 273 97
                                    

"ağır bir gripmiş işte, yoongi." diye yakındı jimin. yol boyunca anne tavsiyesi almaktan kulakları uyuşmuştu. hasta olduğu için çekip durduğu burnu ve mayoşlaşan beyni kendisine hiç yardımcı olmuyordu.

"bir daha hasta olursan seni," dedi yoongi fakat devamını getiremedi. öldürürüm diyemezdi çünkü ona bunu yakıştıramazdı. "seni öperim."

hayatında verdiği en güzel yanıt olarak tarihe geçti.

#the end

jimin, yoongi'nin karşısında ciddi bir ifadeyle durdu ve sınıfın boş olmasından yararlanıp arka cebine sıkıştırdığı otuza yakın asla gönderilmemiş mektupları onun sırasının önüne attı.

"bendim," dedi ve ellerini sıraya koyup yoongi'ye doğru eğildi. "sana deli gibi aşık olan okulun en yakışıklı oğlanı da benim."

yoongi'nin gözleri şaşkınlıkla büyürken "olamaz," dedi. "onca aydır bana gizli mektuplar yazan kişi gerçekten park jimin mi?"

"evet," dedi jimin. gururla başını kaldırsa da içten içe adam gibi bir cevap için tutuşuyordu. "ta kendisi."

"seni seviyorum." diyerek atladı yoongi, jimin'in boynuna. "benimde aylardır gizlice sevdiğim kişi sensin."

yoongi, hala sarılmasına karşılık vermeyen adama aldırmadan devam etti.

"boyun benden 1 cm kısa ama umrumda değil."

jimin, yeni yeni kaslandırdığı kollarını çocuğun ince bedenine sararken "0.2 cm," dedi ve yanağına kaçamak bir öpücük kondurdu. "her şeyi değiştirir."

değişen her şey, aşk kokan hayatlarıydı.

değişen şey, tek kişilikten çift kişiliğe çıkan yatakları ve serçe parmaklarına taktıkları anlamsız yüzükler oldu.

saçlarını aynı anda, aynı renklere boyuyorlardı ve acayip mutlulardı.

lise bitince, evlendiklerini farz edip aynı eve çıktılar ama çoktan ruhları onlar için birleşmişti.

~

bu mini hikayeyi okuyan, telefonuna misafir eden herkese sonsuz teşekkürler. umarım memnun kalmışsınızdır ve sevmişsinizdir bu şapşal ikiliyi. fluff olduğu için herhangi bir üzüntü ve aksiyon içermedi ama ağlayalım ya diyorsanız sizi suicide room'a bekliyorum kkkk
bu kısa yolculuk için tekrar teşekkürler!

sizi ve yoonmin'i çok seviyoruum^.^

the fault in our letters :: yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin