Sabah alarmın iğrenç sesi ile kalktım ama bu belimdeki eller kimin?
Arkamı döndüğümde Park Chanyeol vardı ne benim yatağımda ne işi var bunun! Göğsünden itekleyip yere düşünce birden fırladı.
B:Yatağımda ne işin var!?
Chanyeol :Annen dedi!
B:Onnon dodo.
Chanyeol :Aish! Ben senin gibi kızla nasıl evleneceğim hem tuzak kur! Hemde hesap sor!
Dil çıkarıp odadan çıkması için bir bakış attım. Çıkmayımca
B:Odadan çıkarmısın üzerimi değiştireceğim !
Sinirle kapıyı çarparak çıktı bunun atarı kime mq.
Kıyafetlerimide alıp duşa girdim.
Çıktıktan sonra kıyafetlerimi giydim.
Odadan çıktıktan sonra salona geçip telefonumla ilgilenmeye başladım tam bir şeye basacakken biri telefonumu aldı. Kim olacak tabikide Chanyeol.
B:Ya! Ne yaptığını sanıyorsun!
Chanyeol :Numaramı kaydediyorum.
B:Aish arayacağım sanki seni!
Beni bileğimden tutup sertçe duvara itti ve sağ kolunu duvara koydu.
Chanyeol:Beni çıldırtıyorsun bebeğim !
Dudağıma bakarak konuştuğunda ne yapacağımı bilmiyordum annemgil nerde ya!
Başka çağre olmadığı için özel bölgesine vurdum.Merak etmeyin çocuğu olacak. Pişmanmıydım azıcık...B:Beni böyle öpmeye çalışırsan çocuğun olmayacak!
Acıyla yerde özel bölgesini tutarak yatıyordu evet pişmandım yanına gittim.
B:Ya! İyi misin? (dediğim şeye bak)
Chanyeol :S-s-sence?
Elini tutup kaldırdım.
B:Şimdi git duş al annemgil evde yok o yüzden yemek yapacağım ve özür dilerim.
Acıyla bakarak topallaya topallaya gitmişti yarım saat sonra yemekleri yapmıştım.
Omo! O yani chanyeol yarı çıplak gelmişti amantanrım didim şu kaslara bak dokunmak istiyorum aww.
Chanyeol :Ne bakıyorsun aşık mı oldun?
B:H-hayır ne alakası var!?
Chanyeol :İçime düşüyordun! Yemek yedikten sonra dışarı çıkacağım.
Kafa salladım ne bu samimiyetsizlik?
Yemeği bitirdikten sonra üstüne birşey giyip çıktı ben merak ettim nereye gideceğini merakıma tenik düşüp o çıktıktan sonra bende peşinden gittim acaba anladımı arada duruyordu. BİR DAKİKA BEN CHANYEOL'U NEDEN MERAK EDİYORUM! AMAN BOŞVER.
Ne bir kızın yanına gidiyor neden yaaa.
Kız yanağından öptü noluyor evlenmeden aldatıldım lanet.
Ayaklarımı sinirden yere vurdum. Olamaz chanyeol beni gördümü. Koşmaya başladım oh be bu ne ıssız bir sokak be?Oha noluyor lan orda kızı sıkıştırıyorlar geçip gitmek istedim kız bağrınca, bağırarak"Neden bu kadar iyi niyetliğim ağağağağağ! '' çocuğun bacağına tekme attım. Çocuk yere düştü.
Kız bana parıldıyan gözlerle baktı. Bende elimi uzattım havalı havalı. Belimde birşey hissettim. Çocuk belime bıçak dayamıştı kız "yardım edin! " diye bağrıyordu çocuk tam saplayacakken bir el bıçağı tuttu. O Chanyeoldu birden beni kendine çekip çocuğa vurdu çocukta ona vurdu, vurmasının etkisiyle düştüğü için sinirlendim ve çocuğa tekme atmaya başladım çocuk pes edince koşarak kaçtı.B:Omo! Chanyeol s-sen iyimisin?
Chanyeol :Aish! Çık şurdan!
Beni eliyle itip yere düşürdüB:Ben ben çok özür dilerim. Sadece merak ettim bazen içime çocuk kaçıyor.
Gözlerimden yaşların süzüldüğünü anlayınca elimin tersi ile gözyaşlarımı sildim. Yerden kalkınca ondan uzak durmaya çalıştım ben bu çocuğu seviyormuyum anlamıyorum!?Chanyeol :Kalk gidiyoruz.
Elini uzattı bende çekingen çekingen tuttum.
Chanyeol :Benden çekinmene ve utanmana gerek yok.
Sertçe bileğimden tuttu ve eve götürdü. Ben Park Chanyeolu sevmiyorum.
Annemi aradım.
B:Anne neredesin?
Annem:Şey kızım yarın evleniyorsunya sana gelinlik bakıyoruz.
WTF.
B:Tamam.
Diyip suratına kapattım yarın evleniyorum hemde sevmediğim biriyle. O sırada Chanyeol odaya girince dudağımı ısordom ama korkumla yüzleşmeliydim. Odadan geri çıktı.
Saat 7 oldu bugün erken yatmalıyım çünkü yarın aptalca bir düğün var...
Pijamalarımı giydim ve yana çekilip uykuya daldım.
Bu bölüm biraz çok saçma oldu ama olsun. Sizin zevk almanız yeter...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Chanyeol
FanfictionMerhaba ben Eun Bi dünyanın en mal en küfürbaz kızım sevdiğim adam BaekHyun.Ama ailem beni başka bir şirketin çocuğu evlendirecekler.