,, Ty si Tomy... Vsak? " nesmelo sa ho spýtam keď vidím ze ochvilu sme pri STAR-e.
,, Ehm ano" poskrabe sa na hlave. ,, Ako vies?" Pozrie na mna.
,, Tvoj brat s nami chodi do triedy a ste si dost podobný tak ma napadlo.." Zasmejem sa.
Tomy prikyvne a hlada miesto kde zaparkovat. Vojdeme do podzemnej garaze a zastavíme takmer na konci.
,, Tak.. Dakujem " usmejem sa nanho.
,, Aj nabuduce " zmurkne na mna 🙈
Vystupi a ako pravy gentleman mi otvorí dvere. Cuute.
,, Tak Jaaaa uz idem" zatiahnem a poberiem sa ku vchodu. Poza plece sa nanho pozriem. Stojí oprety o auto a pozoruje ma. Prehodím vlasy a zmiznem mu z dohladu .,, Anet" zakricim na osobu v bielych roztrhaných rifliach, crop tope bordovej farby a vysokých ihlach.
Kedy sa stihla prezliect?
,, Siaaa" okamzite sa otočí.
Kamaratsky sa objimeme a vojdeme hned do prveho obchodu.
Marks&Spencer. Okaaay tak dnes asi prezeniem limit nakupovania.
Mam totiz na kazdy tyzden limit na nakupy. Mama mi za tyzden dovolí minut 50-60€. Nechcem byt sebec.. Ale obcas mi to nestačí.
V M&S si kupim jeden svetrík starorúžovej farby. Anet si vyberie nohavice s vysokým pasom a dlhý kabatik na jeseň.
Tak sa vyberieme este do zopar obchodov a pokupujeme oblecenie ktore sa nam paci.
Kedze som minuly tyzden na nakupoch nebola, zostali mi 60€.
,, Sia?" Zamumle Anet ked si sadáme ku stolu aj s hamburgerom a dietnou kolou.
,,Hm?"
,, Rozmýšlala som.. Mame 15 a este sme neboli na ziadnej poriadnej party. Vies Dam mi spominal ze v piatok robia taku tu uvitaciu party. Nesli by sme?" Zaskoci ma otazkou. Vlasne ma pravdu.
,, Boze Aneta" prevratim oči.
,, Jaa som si myslela ze budes proti ale..."
,, Nie. Je to super napad ale... Kde zozenieme oblecko?" Zblednem.
Anet sa zasmeje, ide zaplatit za nasu skoru veceru a taha ma spat do obchodov.,, To musim mat!! " zvriesknem pri pohlade na dokonalu suknu.
Anet mi stlaci ruku.
,, Tak naco cakas? " zasmeje sa. Chvilu vaham ale nakoniec ma nieco predsalen prinuti vziat si ju.
Zaplatíme a vyjdeme kupit este nejaké drobnosti. Topanky a kabelku.
Anet si kupi šortky s vysokým pásom ktore jej odhalujú pol zadku a k tomu bielu koselu do pupku a samozrejme stekle.
Celé natesene s obrovskou horou tasiek nasadneme do autobusu.,, Sara konecne si tu. Zober si Benyho Jaa musim skočit do obchodu" spusti mama len co vojdem do dverí.
Tasky hodím na botník , vezmem Bena na ruky a vykročím hore po schodoch.
,, Mrm mnam " zamrnci mi pri uchu jeho detský hlasok.
,, Si hladny?" Opytam sa ale neocakavam odpoved. Polozim Bena na postel a zbehnem dole po výživu.
Kým sa vrátim Beny sa natahuje po mojom apple nootebooku co mam pri posteli.
,, Benyyy!! Mňamyy sa nesiee! " zvolam čím uputam jeho pozornost. Pomaly zlezie z postele a pricupita ku mne.
Pozrie na vyzivu v mojej ruke a oblizne sa.
Zacnem ho krmit.
,, Leeeti lietadielkoo.. Letí " zvolam a vojdem mu plnou lyzickou do ust.
Beny sa zasmeje čím ma samozrejme nechtiac opluje. Zasmejem sa nad nim a vytiahnem servitky.
Ked dopapame zapnem mu jeho oblubenu rozpravku, dam mu do ruky macka a zbehnem sa prezliect.Uz prezlecená si k nemu sadnem a pozerame rozpravky.
Zrejme trochu zadriemem lebo mnou trhne ked pocujem mamin hlas.
,, A to si ako predstavujes? Jaaa som s Benym cely den staram sa onho a takisto aj o Saru."
,, Ale Jaaaaa zarabam moja zlata. Jaaaaaa!! Tu zivim rodinu." Ozve sa prekvapivo pokojny ocov hlas.
Nekricia, len sa rozpravaju.
,, Mamaa!!" Zvyskne Ben.
,, Tataa!! " zakriči znovu.
Vo dverach sa objaví mamina hlava. Neskor cela mama. Hned za nou aj oco. Podíde k nej a zozadu ju objime. Kedze je od neho o hlavu nizsia pobozka ju do vlasov. Mama sa usmeje a otočí sa k nemu. Da mu bozk a rukami mu prejde po tvari. Su zlatý...
Zrazu mi zazvoní mobil. Vyberiem ho z vrecka a stihnem si vsimnut ze mam 12% baterky. Moj iPhone sa vacsinou vypne pri 10%.
Dvihnem nezname cislo a modlim sa aby sa nevybil.
,, Prosim?" Ozvem sa.
V telefone pocujem hluk.
,, Sara? Sara si to ty? " sakra kto to je?
Vybehnem do izby a zavriem za sebou dvere.
,, Kto si?" Opytam sa.
,, Ehm.. Kristian. " zamumle.. Paneboze to nie je pravda!!
,, Coze?! Kto?! "
,, Kristian Brav."
,, Jezis" zvysknem.
Hlas sa zasmeje a hned doda: ,, O 15 minut pri CFE (Caffe For Everyone) "
,, Budem tam" usmejem sa a zlozim.
Jaaaa neverím. Neverím ze to bol on!!
Kristian je totiž bol jediny chlapec ktoreho som brala ako kamarata. Je dokonalyy! A ked sme sa skamaratili, nechcela som to ničit. Zostali sme kamosi z ktorych sa stalo Najvacsie a Najlepsie priatelstvo v mojom zivote. Pred par rokmi ale Kris aj s rodicmi odisli do Kanady. Len tak z dna na den.
Prvy rok sme s Krisom boly stale v kontakte ale potom sme pomaly prestavali. Kazdy bol inde a maly sme iných kamaratov. Anet mi ho zavidela a raz ma kvoli nemu dokonca zradila. Ked odisiel s Anet sme sa skamaratili znovu a drzi nam to.
Naposledy som ho videla ked som mala pred 14 narodeninami.
Myslela som ze uz ho neuvidim.. Ale on je TU!!! Asi odpadnem.
Oznamim rodicom ze idem von.
,, Ale Sia, je pol 8 vecer a zajtra je skola. Nenechas to na zajtra?" Opatrne začne mama.
,, Mami toto je ina situacia... Prisiel Kris." Jeho meno som zasepkala, nechcela som aby to vedeli.
Mama s ocom sa na seba pozreli ale nakoniec prikyvli.
Vybehla som von a ponahlala sa k CFE.
Meskam 2 minuty ale to nie je az take hrozne. Kto ma pozna vie ze meskanie je moja charakterizacna crta.
Poobzeram sa okolo seba ale nikde nikto. Je trochu tma.
Mozno zabudol.. Ale nie! On ma tu volal, nemohol zabudnut. Alebo sa stratil.. Býval tu skoro cely zivot, tu sa len tak nestratí. Co ak ho prepadli? Jezis moje druhe Jaaaaa má ale bujnú fantaziu.
Zrazu ma nieco chytí zozadu. Neprijemne mi zapcha usta a zakryje oci. Niekam ma vedie.
Bojim sa ... Takto vecer sa v tejto lokalite vyskytuje vela ,zlých ludi,
Oprie ma o stene a odhrnie ruku z mojich ust. Pokusim sa o vykrik ale zapcha mi znova usta. Tentokrat bozkom.
Ten bozk vo mne spustí tolko emocii a Jaaaa ani neviem kto ma bozkava. Zajde rukou do mojích vlasov a bozkava ma vasnivejsie .
Spolupracujem. Citim teplo. Motyle v bruchu lietaju kade tade a Jaa som ako v siedmom nebi.
Odkryje mi oci... Kriste !!
Vykríknem a hodím sa mu do naruče. Ved to je Kris. Ale ako ma spoznal? Okrem teba tam nikto nebol..
Aha.
Ale preco ma pobozkal?
Cítim jeho vônu. Nezmenila sa. Stale vonia rovnako dokonalo.
,, Ach Sia.. Chybala si mi" zasepka mi do vlasov.
Je odo mna vyšši asi o 15 centimetrov. Je to blondak a modree oci. Vypracovany a mega dokonaly.Zacneme sa rozpravat. Mame si toho vela co povedat.
Pocas toho ako mi rozprava o Kanade mi napadne otazka.
,, Kris?"
,, Hm?"
,, Preco si tu?"
,, Ach" vzdychne a milo sa poskrabe na zatylku.
,, No?" Som velmi zvedava.
,, Tak na to si radsej podme niekam sadnut. " povie dokonalo chraplavym hlasom.
Vojdeme do CFE a obsadíme moj oblubeny stol. Mam ho rada pretoze sa tu sedí na pohovkach. A su tu krásne vankúše.
,, Taaak?" Ozvem sa po chvilke ticha.
,, Objedname si?" Zmurkne na mna Kris.
Len co to povie pride ku nam slecna s napojovým listkom.
,, Uz som si vybrala" kyvnem na nu.
,, Co to bude?" Uprimne sa usmeje.
,, Karamelová kava so šlahackou." Poviem a otočím sa ku Krisovi.
,, A ty?" Opytam sa.
,, Ehm... To iste." Usmeje sa a casnicka odide.
,, No taaak uz hovor."
,, Ty si ale nedočkavá." Zasmeje sa. ,, Tak teda.. Pred 2 mesiacmi som sa s rodicmi pohadal ohladom byvania a tak. Nechceli ma pustat von a ani kamaratov som si nemohol vodit. Vysmial som ich a kazdy den som travil inde... Len nie doma. Bol som tak trochu suknickar a tak som samozrejme nespal u kamaratov ale u bab. " zmurkne na mna. Pretočím oci.,, Ale prestalo ma to bavit. Hlavne po telefonate s Lucy." Jeho sestra asi 10 rocna.,, Chybal som jej ako aj Katrin." (Tiez sestra, ma 14)
,, A?" Naznacim mu aby pokracoval.
Chvílu pocka kym casníčka položí kavu pred nas, odchlipne si a pokracuje..
,, A tak som sa teda vratil domov a snazil sa venovat im." Usmeje sa.,, Nevyplatilo sa mi to"
,, Otec s mamou ma nemali nikdy radi. A pri poslednej hadke mi vykricali ze mam 17 tak mozem vypadnut. Nasral som sa a pobalil sa . Nevedel som kam mam ist ale ked som sa balil nasiel som nasu staru fotku...",, Kristian!" Nezne sa nanho pozriem.
,, Pockaj.. Nasiel som fotku a spomenul som si na teba. ❤️ Rozhodol som sa prist sem. Sam. Predvcerom som priletel a kupil si dom na kraji vasej ulice. Kedze niesom dospely a rodicia nechcu ist na socialku tak mam kazdy mesiac obrovsky balik penazi." Uskrnie sa.
,, Jaaaa neverim! TY si tu!!!" Ukazem na nho prstom.
,, No som" chyti ma za ruku.
,, A budem tu pre teba." Usmeje sa.
,, Mam ta rada Kris." Zjemniem.
,, Jaaa teba viac" usmeje sa a kusne si do pery.
,, A ten bozk?" Opytam sa.
Iba zmurkne a ide zaplatit. Vzdychnem. Chybal mi.
Zaplatí, vezme ma za ruku a odprevadí az ku mne domov.
,, Tak ráno princezna" sepne a odide. Ach.... Blaznivy den.Hello guys! 😍 to je teda zvrat co? 😂 necakane.. Ako sa vam pači Kristian? <aidan>
Pesnicka Closer sa mi k tomu uplne hodila a by the way zboznujem ju 😍❤️
-lil-
YOU ARE READING
You make me wonder ❤️
Teen Fiction15 ročná Sara s kamaratkou Anet majú super život tínedžeriek. Kým nejdú na party. Tam sa to celé začne... 2k16 Slovakia