Kristianov pohľad
Len čo som prišiel tu, naspäť do mojho rodného mesta, zavolal som Siu von.
Musel som. Veľmi dlho sme sa nevideli.
Teda naposledy pred skoro 2 rokmi.
Je nádherná! Stale!
Ale berie ma ako kamoša, tak to nebudem meniť.
Keď som jej dal auto vyzerala tak prekvapene, tak dokonalo. A keď ma potom objala, no normalne sa mi z toho postavil.
A teraz, keď som ju videl ako je oblečená, jej pevné prsia v obtiahnutom korzete.. Kurva skoro som sa neudržal. Tie dlhé nohy spod sukne vyzerali... Arghhh... Doriti musim na ňu prestať myslieť.
Kde vlasne je?
Išla sa napiť ale je tam už dosť dlho..
Idem za ňou.
Z kuchyne som začul chichot. Bezpochyby Siin.
A nejaký hlas. Chlap. Kurva..
Počkat! Jaaaa žiarlim?! Nie! Ano! No dobre tak ano..
,, Samooo nerooob.." Ozvala sa Sia. Ona je opita!!
,, Zlatičko bude sa ti to pačit.. " slizko povedal nejaky kokotsky Samo.
Kurva!!!
,, Sia!" Vbehnem do kuchyne.
Sia sedí na linke a medzi nohami ma toho idiota. Naštastie sú oblečený... Fuuu.
,, Kris? Choď preč *štik* prosim *štik*." Je riadne naliata.
,, Vypadni od nej ." Pristúpiim k retardovi ktory si ma nevšima a ruku ma medzi Sarinimi nohami.
Sara zastoná. To ma tak dožerie, že pribehnem tam a toho idiota s tonou gelu na hlave zmlatim tak že si necítim hánky.
,, Sviniar" naplujem naňho a vezmem Siu cez pleco.
Samozrejme bráni sa ale som silnejší a predsa len je pripitá takže veľa nezmôže .
Polozim ju do auta a priputam. No neodpustím si pohlad do výstrihu na jej korzete. Odhaluje jej aj bruško. Vypracované... ako inak.Ochvíľu sme už pri mne. Vynesiem ju do izby.
,, Emhhh.. Kam *štik* ideme?" Opito sa ozve Sia.
,, Ideš sa vyspať." Oznamim a zabuchnem za nami dvere.
,, S tebouuuuu? Bleee." Rozosmeje sa. To bolelo..
Len ju pohladím po hlave, vyzujem ju a položím do postele.
Prejdem k dverám a zhasnem.
,, Kris.. Nechoď preč." Ospalo zašvitorí princezná.
,, Eh tak fajn." Poviem a sadnem si na pohovku.
,, Šibe ti? Poď si ľahnut." Ozve sa Sia spod paplóna.
,, Sia si opitá a ja..."
,, Nediskutuj! Ľahni!" Rozkáže. Nezostáva mi nič iné ako poslúchnuť.
Vyzujem sa, dám si dole nohavice a zostanem len v trenkách a tričku.
Rozmýšlam či si to tričko nechám ale napadne ma že som ho mal aj na párty, tak ho teda vyzlečiem a vhupnem do postele ku Sii.
Otočí sa ku mne. Je nádherná a taká sexy.
,, Rozopneš mi korzet?" Zrazu sa spýta. Skoro mi zabehne vlastná slina. Ale tak ma napadne že určite nechce spať so stiahnutým korzetom. Tak sa teda posadím na posteli a skúmam zapínanie.
Panebože. Bojím sa že sa neovládnem. Je tak Dokonalá..
Rozopnem jej ho a na moje prekvapenie pod ním nemá podprsenku. Vzruší ma to tak ako nikdy.
Od zadného odopínania sa dostanem k ramienkam, ktoré pomaly stiahnem. Dám jej ho dole, no keď prechádzam cez prsia jemne sa ich dotknem. Sia je tiež vzrušená. Chytí moju ruku a položí ju na svoje prsia.
Začnem sa s nimi hrať.
Najskôr jemne a tak pritvrdím.
Otočim Siu k sebe a nalepím sa jej na pery. Spolupracuje.
A čo si čakal? Veď je opitá!
Teraz mi to je ale úplne fuk.
Obzriem sa rozkrokom o jej stehno. Jezisi je riadne tvrdý. Usmeje sa do bozku.
Rukami prejde k lemu mojich boxeriek.
Chvíľu sa s ním hrá, no potom vyberie môjho ,kamaráta, a prechádza ním zhora dole. Zavzdychám.
Zrazu sa Sia presunie medzi moje nohy. Jazykom prejde k mojmu penisu a venuje mi pusu na špičku.
,, Ach Sia.." Zavzdychám.Siin pohľad
,,Ach Sia.." Zavzdychá Kris.
Prejdem jazykom po celej dĺžke jeho penisu. Je vzrušený. Úplne.
No nespravím to čo čaká. Namiesto toho sa presuniem naspäť k jeho ústam. Posmutnie ale znova sa spamätá a pretočí ma na chrbát. Rukami sa mi podopiera pri hlave aby ma nepriľahol.
Bozkáva ma. Jemne a pri tom vášnivo. Asi som sa zamilovala...
Zrazu jeho ruka putuje k mojmu rozkroku. Stlačí mi klitoris.
,, Och Kris, O moj bože." Zavzdychám.
Som úplne mokrá.
Kris do mňa strčí palec a začne sa vo mne hýbať. Pridá druhý a pomaly priráža.
Citim že už budem.
,, Kristian... Och.. U.. Už." Prerývane dýcham.
Kris vytiahne prsty, čím si odo mňa vyslúži nenávistný pohľad. Pohladí ma po líci.
,, Sara! Važne to chceš?" Chcem? Nechcem? Chcem predsa!! Tak čo?!
,, Áno." Zadívam sa mu do očí.
Usmeje sa a pomaly ho do mňa zasunie.
Kurva to bolí...
Ide hlbšie. Syknem od bolesti a tak Kris zastane a počká kým si na neho zvyknem.
Po chvíli mu naznačím že môže pokračovať.
Najprv začne jemne ale keď sa do ,toho, dostanem, priráža tvrdšie a rýchlejšie.
Moje vzdychy počuť asi až von.
,, Panebože Kris!" Vykríknem.
Ešte 2 krát prirazí a s výkrikom jeho mena sa spravím. Po ďalsom prirazení aj on.
Padne vedľa mňa a objíme ma. Zaspávame v dozvukoch orgazmu.Čaute! ❤️
Tak dnes trocha kratšie , aleee erotické scény. 💙
Dokonca Krisov pohlad.
Love you babies.
-lil-
YOU ARE READING
You make me wonder ❤️
Teen Fiction15 ročná Sara s kamaratkou Anet majú super život tínedžeriek. Kým nejdú na party. Tam sa to celé začne... 2k16 Slovakia