Amber's POV
Ik word wakker van mijn wekker en gooi geïrriteerd 1 van de kussens naar de wekker.
'Zo zo iemand is geïrriteerd.' hoor ik Kaylee zeggen.'Shut up, ik ben moe!' Zeg ik.
'Weetje, blijf liggen ik haal Sander.' hoor ik Kaylee zeggen. Ik negeer haar gewoon en val al bijna weer in slaap.Ineens voel dat er water over me heen word gegooit. 'BEN JE HELEMAAL GEK!?' Roep ik terwijl ik opsta en men broer: Sander en mijn andere zus Sasha staan samen met Kaylee terwijl ze lachen.
'Ik krijg mijn wraak wel.' mompel ik terwijl ik alles van mijn bed haal en ze uit het raam hang. Dan neem ik nog een snelle douce en trek mijn kleren aan.
7:30 zie ik op de wekker staan. 'Nog een halfuur.' mompelde ik. Ik pak mijn tas, lader en tefoon en loop naar beneden. Ik pak snel twee broodjes en eet ze snel op.
Ik pak snel mijn eten en drinken en prop ze in mijn tas. 7:45 nog 15 minuten. Ik zuchte en ging zitten en pakte mijn telefoon. Ik glimlachte en zag dat Cian mijn een bericht heeft gestuurd.
Cian: hey(;
Me: haha hi(:
Cian: vraagje:)
Me: nou?
Cian: mag ik je please naar school brengen? Dayl en Brendan gaan samen);
Me: uh sure haha x
Cian: cool! Haal je op om 10 over 8 xoxoIk glimlachte en leg mijn telefoon weg. 'Kaylee?' Roep ik. 'Hmhm?' Zegt ze terwijl ze de kamer in komt lopen. 'Cian haalt me op dus ik ga niet mee. zeg ik. Ze knikt 'Josh haalt mij ook op hah dusja.' zegt ze. Ik lach zachtjes en knik.
Ik zie dat het al 5 over 8 is en zucht nog 5 minuten dan zie ik Cian. 'Dag mam, dag pap!' Hoor ik Kaylee zeggen en dan de deur dichtgaan. Die is dus ookal weg.
Ik hoor de deurbel gaan en loop naar de deur en open hem en zie Cian staan. Ik glimlach. 'Hey hey.' zegt hij vrolijk. Ik lach zachtjes en zeg hey terug en pak dan mijn school tas en telefoon en loop dan met Cian naar de auto.
'Duss.' zeg ik. Cian lacht en rijd van de parkeerplek af. 'Dus wil je muziek horen?' Vraagt hij. 'Dacht dat je het nooit zal vragen.' zeg ik lachend. Hij lacht even en stopt dan One Direction in.
'By the way, hoe komt het dat je zoveel volgers op twitter hebt?' Vraag ik, toch ietwat nieuwschierig. 'Nou volgens mensen zie ik er goed uit,en ik ben een fanboy enja dat kom je niet vaak tegen ofzo.' zegt hij.
Ik knik en luister mee met de muziek tot we op school zijn. We lopen samen naar binnen toe en gaan bij Brendan,Dayl, Dean en Ryan staan. 'Waar zijn Josh en Kaylee?' Vraag ik.
'Josh wou nog even langs starbucks.' zei Ryan. 'Maar het is al 5 voor half 9' zeg ik. 'Relax.' zegt Dean. Ik draai met mijn ogen en pak mijn tas.
'Ik zie jullie later.' mompel ik en loop naar een paar meiden waar ik bevriend mee ben geraakt. 'Hey Ambie.' zegt Hannah. 'Hey.' zeg ik en glimlachend.
'Dus kom op met de roddels hoe zit het met jou en Cian?' Vraagt Scarlet. Ik bloos en haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet.' mompel ik blozend.
Ze grijnzen en zeggen tegelijk: 'Ambie is in loveeee!' Ik bloos meer en verberg me achter mijn tas.
Ik zie Roos ookal aanlopen. 'Hey guys.' zegt ze. 'Hey.' zeggen we terug. 'Wat hebben we eerst?' Vraagt Roos. 'Uhmmm.' zegt Hannah.
'Nask.' zucht ik. Ik zie Kaylee al aan komen rennen en zie dat der gezicht op ontploffen staat. 'Wat heeft jou zo rood gemaakt?' Vraagt Scarlet.
'Josh, hij dacht dat we samen school konden skippen ik zei dat ik dat niet deed toen werd ie boos en toen liep ik naar school.' zegt ze.
'Okay dan?' Zeg ik. 'De les begint zo we moeten opschieten.' zegt Scarlet.We knikken en lopen naar de les.
Ik ga naast Cian zitten duh.'Okay mensen ik wil dat jullie in groepjes gaan werken dit jaar, dit zijn de groepjes: Cian en Amber, Dayl en Roos, Dean en Scarlet, Brendan en Hannah, Josh en Kaylee en omdat Josh er niet is en de groepen vol zijn gaat Ryan bij Josh en Kaylee deze zijn voor de rest van het jaar.' zegt de docent.
Ik krijg vlinders in mijn buik en bloos als ze mij naam en die van Cian zegt. Cian geeft me een glimlach. 'Okay jullie gaan dus nu een proef doen.' zegt de docent.
De lessen waren snel afgelopen. 'Zullen we buiten zitten?' Vraagt Kaylee. 'Het is mooi weer.' zegt Scarlet. We knikken en gaan buiten op het gras zitten.
'Okay dus Amber.' zegt Hannah. Ik kijk der vragend aan. 'Ben je in love met Cian?' Vraagt Roos. Ik bloos en knik. 'Oh mijn god!! We wisten het!' Zegt Hannah.
'Eind deze week hebben deze tortel duifjes verkering.' zegt Scarlet. Ik rol met mijn ogen en lach. 'Iemand nog crushes?' Vraag ik.
'Ik weet ze kies mij!' Zegt Kaylee terwijl ze haar armen omhoog gooit. 'Zeg.' zegt Roos.
'Roos+Dayl, Dean+Scarlet en Hannah+Brendan.' zegt ze trots.We lachen weer en praten wat tot de pauze voorbij is. We lopen samen naar de les en voordat ik het weet is zijn we alweer vrij. 'Shit.' mompelt Kaylee terwijl we naar buiten lopen.
'Wat?' Vraag ik. 'Josh was mijn vervoer.' zegt terwijl ze zucht. We beginnnen im 1× te lachen. 'wat valt er te lachen?' Vraagt Kaylee chagerijnig. 'Niks haha.' zegt Roos.
'Zie jullie later.' zeg ik terwijl de rest wegloopt. 'Je kan anders met mij en Cian meerijden?' Stel ik voor. 'Als dat kan.' zegt ze. Ik knik en we lopen samen naar Cian's auto waar Josh ook staat.
Hij glimlacht 'Hey Kay ik dacht dat je nog een lift naar huis wou?' Vraagt hij grijnzend. Ze knikt en loopt naar hem toe en zwaait naar mij terwijl ze bij hem achterop zit en hem vasthoud.
Ik stap met Cian in de auto. 'Kan je mischien mee zingen?' Vraag ik terwijl ik four five seconds op zet. Hij knikt lachend en rijd de school parkeer plaats uit. We begonnen samen liedjes te zingen tot we bij mijn huis aan kwamen.
We stapte samen uit terwijl Cian tegen de auto leunde. 'Nou ik zie je morgen weer eh.' zeg ik awkward. 'Ja haha, zal ik je morgen weer ophalen?' Vraagt hij. 'Dat zou lief zijn.' zeg ik met een glimlach.
Cian gaf me een snelle kus op mijn wang, stapte in zijn auto, zwaaide nog en reed weg. Ik begon te blozen en liep naar binnen en zag dat het eten al op tafel stond. Ik ging op mijn plek zitten en begon te eten.
'Ik ben moe dus ik ga naar bed toe.' zeg ik. 'Trusten lieverd.' zegt mijn moeder. Ik loop naar mijn kamer doe mijn Pyjama aan en ging in bed liggen. Ik viel al snel in een diepe slaap.
•weer een hoofdstukjee hoop dat je hem leuk vind xx xx kay xx xx•
YOU ARE READING
From The Bottom To The Top
FanfictionBrendan, Cian en dean zijn de 3 nerds van de school en Josh, Dean en Ryan doen er alles aan om hen het leven zuur te maken. Maar wat als ze een schoolproject moeten doen, en met z'n 6en moeten samenwerken....?