16.

16 2 9
                                    

Brendan's POV
Als we klaar zijn lopen we allemaal naar de rust ruimte toe. Ik ga gelijk zitten en pak mijn telefoon uit mijn broekzak en zie dat ik een appje heb van hannah ik
glimlach en open hem.

Hannah🌹: hey brenbren! Wou even zeggen super veel success in de studio🎤.
Ik glimlach en bloos zachtjes en begin terug te typen.
Me: dankje hanhan(: het is erg leuk ook!! We gaan wss een album maken+ 3 music vids! En dan als het aanslaat een UK/Ireland tour! En als het veder aanslaat een Europe tour en World tour!!!

Ik zie dat ze gelijk online is en glimlach weer.
Hannah🌹: wow das zo gaaf! Ik ben zo blij voor jullie allemaal!! (: zullen we het mss morgen gaan vieren met ons allemaal😍.

Me: ja hoor :) maar ik ga weerrr dag🎤.

Hannah🌹: dagdagxx
Ik sluit mijn telefoon af en stop hem weg en zie dat de jongens me grijsend aan kijke. 'Uh hi.?' Zeg ik onzeker. 'BRENDAN HEEFT EEN LIEFIE!' Roept Cian vrolijkt. 'Nog niet.' Zeg ik blosend. 'Oehhhhh.' Zeggen ze. 'Hou opppp.' Jammer ik. Ze schudden hun hoofd en lachen.

Ik draai mijn ogen en begin en beetje te eten. Na een uur pauze te hebben gekeregn moeten we weer gaan zingen. 'Welk lied willen jullie nu gaan doen?' Vraagt Paul. We kijken elkaar aan en zeggen allemaal tegelijk: 'Hello.' Paul lacht even en knikt. 'Ga maar alvast bij de mics staan ik zet de muziek op.' Zegt hij.

We knikken en lopen de studio ruimte weer in. Paul steeks zijn duim op zodat we kunnen beginnen. 'Na nog wat covers te hebben gedaan zijn we klaar. 'Feestje bij mij thuis.?' Vraag ik onzeker. Iedereen knikt en we lopen naar mijn auto en en rijden dan naar mijn huis omdat het toch niet ver weg is.

Ik loop binnen en zie dat me moeder er ook weer is. 'Hey mam,ik heb de jongens uitgenodigt is dat goed?' Vraag ik. Ze draait zich en glimlacht. 'Maar natuurlijk!' Zegt ze vrolijk. 'Je kan pizza bestellen hoor!' Zegt mijn moeder. Ik knik en loop naar de keuken en bestel voor ons allemaal 1. 'Het is besteld.' Zeg ik terwijl ik op de bank plof.

De jongens knikken en gaan ook zitten. 'Fifa?' Vraag ik. 'Ja!' Zegt Josh gelijk. We lachen en ik zet fifa erop. 'Wie eerst?' Vraagt Dayl. 'Josh en Cian?' Stel ik voor. Ze knikken en beginnen te spelen.

Het is raar, eerst 3 vijanden en dan zijn ze ineens je 3 andere beste vrienden. We gingen nog sowieso 3 uur door en toen was het tijd voor hun om naar huis te gaan. 'Ik blijf hier ey.' Zeggen Dayl en Cian. 'Weet ik.' Zeg ik lachend.

Als de andere weg zijn gaan we naar mijj kamer waar al twee matrassen liggen. 'Ik ga wel slapen jongens.' Zeg ik. 'Ja wij ook.' Zegt Cian. We gaan op ons bed liggen en vallen al snel in slaap.

•weer een nieuw hoofdstukjeee Vote+Comment pls?xKayx•

From The Bottom To The TopWhere stories live. Discover now