17.

13 3 15
                                    

Hannah's POV
Ik stapte uit bed en zag dat het maandag was, gelukkig deze twee weken vakantie anders had ik echt een probleem. Ik was me even snel en doe mijn kleren aan en loop naar beneden toe om mijn ontbijt te maken en dan door naar Brendan.

Ik eet snel mijn broodje op poets mijn tanden doe mijn schoenen en jas aan, ik pak nog even mijn tas en loop dan het huis uit riching Brendan's.

Ik bel aan en zie dat zijn moeder open doet, "Hallo kan ik je helpen?" Vraagt ze vriendelijk. Ik knik "Ik kom hier voor Brendan." Zeg ik, "Ohh hij slaapt nog, ik maak hem wel wakker." Zeg ze.

Ik knik en wacht tot zijn moeder terug komt. "Brendan Murray je bed uit nu! En je vrienden ook!" Hoorde ik zijn moeder schreeuwen.

Even later zag ik Brendan shirtless beneden komen en dit beeld is echt class mensen, ja ik vind hem leuk en?

"O-oh hey hannah." Zegt hij blosend, ik bloos en knik "h-hi." Zeg ik. "Uh wat doe je hier?" Vraagt hij terwijl hij een shirt aan doet. "Voor het feestje." Zegt ik.

"Ohja!" Zegt hij opgewekt, ik lach en schud mijn hoofd. "Ee moeten eerst spullen bij de winkel halen." Zeg ik, hij knikt en trekt zijn schoenen aan. "GUYS IK BEN ME HANNAH NAAR DE WINKEL!" Roept ie.

We lopen samen naar buiten richting het centrum. "Dus hoe voelt het nu meneer de ster?" Vraag ik lachend. Hij lacht "Wel goed haha." Zegt hij.

Ik glimlach en loop samen met hem de winkel in en kopen spullen en lopen terug, ik vond Brendan echt leuk.. Alleen zo stom dat hij een vriendin heeft.

Op een gegeven moment laat Brendan mij stoppen, ik kijk hem raar aan en wil vragen wat er is maar hij drukt direct op mijn lippen en zoent me ik zoen hem gelijk terug.

Ik trek snel terug "Je hebt een vriendin!" Sis ik, hij bijt op zijn lip "I know.. Maar ik wil je wel als vriendin." Mompelt hij.

"We kunnen ook een affaire doen.?" Mompel ik. Hij kijkt me aan knikt "Deal." Mompelt hij met een grijns, ik bloos zachtjes.

Wat doe ik toch.. Ik kan dit niet maken! Ugh ik zit echt in de penarie..

We kwamen weer bij zijn huis aan en zette alles goed neer en ik belde mijn vrienden.

Ik hoorde bel en zag dat Brendan open deed, ik zag de meiden en pakte Scarlet's arm en liep naar buiten uut het gehoor.

"Wat?" Vroeg ze verward, "Scar ik heb een probleem!" Zeg ik paniekerig. "Wat is er!" Vraagt ze, "Ik heb een affaire met Bren." Mompel ik.

Ze kijk me grote ogen aan "Hannah!" Zegt ze geschrokken, ik bijt mijn lip en kijk naar beneden schamend. "Maar, ik ship het wel." Zegt ze

Ik kijk op en trek haar gelijk in een knuffel. We lopen samen weer terug, naar uren te hebben gefeest is het tijd om naar huis te gaan.

Ik geef snel iedereen een knuffel en loop dan naar mijn moeder toe die al staat te wachten. Ik stap gelijk uit de auto ren naar boven en doe mijn PJ'S aan en lig al snel en val al snel in slaap dromene over Brendan.

•hoop dat jullie hem mooi vinden xx srry da ie nie zo lang is xxKayxx•

From The Bottom To The TopWhere stories live. Discover now