2.blij maar toch verdrietig

14 1 0
                                    

het is nu de tweede dag van het nieuwe schooljaar,de vierde klas is toch niet zo erg als ik dacht.nou ja alleen met Nienke dan anders zou ik het echt saai vinden met al die make-up en shoppen enzovoort .ik houd daar gewoon niet van maar dat blijkt raar te zijn ben ik in die 4 jaar tijd wel achtergekomen. maar ja nu heb ik het heel erg naar m'n zin. maar opeens kwamen er een paar van die populaire meiden naar me toe.ik vond het echt wel HEFTIG!!!ik dacht van wat heb ik nu weer misdaan?maar ze gingen gewoon met me praten wat natuurlijk shockerend voor me was. ze nodigde me uit voor een feestje volgende week vrijdag.maar dan ging ik al logeren met Nienke,maar ik kan haar toch gewoon meevragen?dus zo gezegd zo gedaan.Nienke wou wel mee maar ze vond het maar een raar voorstel.vanavond was het weer zo ver ik voelde me weer raar zoals heel vaak.ik vind eigenlijk wel dat ik het Nienke moet vertellen.ik voel me een monster al sinds mijn vierde .ik weet nog dat ik een gedichtje had gemaakt en me niet realiseerde dat ik echt een monster was ik dacht dat ik telkens dezelfde droom had.maar het is echt zo ,en ik schaam me er zo voor ,maar als het nou gebeurt bij dat feest?wat moet ik dan doen? als e der achterkomen moet ik weer verhuizen en weer een nieuwe vriendin zoeken,ik wil dat niet meer.

vampire diaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu