vol frustratie gooi ik mijn tas op mijn bed ,ik ben er klaar mee om alles voor iedereen geheim te houden!ik wil het wel vertellen maar ik kan niet het wordt mijn einde als ik het tegen iedereen vertel!ik dacht dat ik Lizzy echt kon vertrouwen maar ja dat is dus ook niet waar.ik ga het Nienke gewoon vertellen,maar wat nou als zij ook niet te vertrouwen is!wat dan?ik voel me rot van binnen,O NEE! ik voel me ook rot van buiten,ik voel me veranderen nog ff en ik word en monster!AAAAAHHH!!!!!het is weer zover ik ben een vampier ik haat het!ik verlang naar bloed en ik heb geen vrolijke kleuren aan en mijn blonde haar is zwart!ik moet nu wel hier blijven voor dat ik mensen bijt.mijn tanden steken in m'n lippen,ik moet mijn mond wel opendoen!GRAAAHH! ik wil huilen huilen tot dat ik ben uitgedroogd!ik wil geen vampier zijn!ik voel een raar gevoel ik ...ik wil bloed!ik vlieg uit mijn raam en bijt de eerst volgende die ik tegenkom.ik heb daar zo erg spijt van.die is nu ook een vampier en ik heb hem zo bewusteloos op straat laten liggen ,ik haat mijzelf!uiteindelijk vlieg ik terug naar huis en daar staan me ouders!er druipt bloed van m'n tanden en mijn moeder moet weer huilen.omdat ik een vampier moet zijn en zij zijn er geen.mijn moeder moet altijd huilen als ze me ziet als vampier ze denkt altijd dat het haar schuld is,maar dat is niet zo!het ergste vind ik ook nog dat ik niet kan huilen.ik haat het om een vampier te zijn nu en altijd !nou ja morgen een nieuwe dag en ik maak er gewoon een mooie dag van althans dat hoop ik.
JE LEEST
vampire diary
VampireZoey is een ander meisje dan anderen,maar als zij de kans ziet om populair te worden.....gaat het goed mis. want ze draagt een groot geheim met haar mee.en als de leukste jongen uit de klas haar leuk begint te vinden gaat het goed mis.