4.anders dan normaal

8 1 0
                                    

ik word wakker en ik voel me anders ik voel me gewoon .....blij.sinds dat gesprek met die meiden gister voel ik me ja.....dat ze mij aardig vinden.misschien hoor ik er toch bij en moet ik voortaan bij hun gaan staan,en misschien moet ik wat meer make-up gaan dragen?nou ja ik kom beneden en drink een kopje thee en blehh ik krijg het niet door m'n keel me moeder zegt dat komt door dat vampier gebeuren dat ik niet meer zoveel om normaal eten geef.bah lekker is dat....maar ja die nieuwe make-up staat me toch goed.toen ik op school kwam waren die meiden verbaast maar.... ze vonden het geweldig .maar Nienke schrok toen ze me zag ze dacht van wat heeft zij op?!ik vond het mooi en dan..dan...dan moet zij het maar axepteren. maar ze vond het maar raar maar ja als je het hier maar bij laat zei ze.we hadden echt een heel gezellige dag ik ging naar school shoppen,want dat wou me moeder graag omdat ze verdrietig om me was gister.ik wou de mode-tips van mijn ja mijn vriendinnen opvolgen namelijk dat een naveltruitje en korte broek der onder helemaal in waren en een strak jurkje en gaten in je broek waren ook in en nu je 15 bent moet je lingerie dragen ja dat is heel normaal zeiden ze.ik helemaal zin in school morgen.

vampire diaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu