Hei dragilor eu sunt Serena Williams si aceara este povestea mea.
Ieu si mama ne-am mutat în Mistyc Falls după tot ce sa întâmplat nu mai puteam sta in Los angeles si sa vad cum toți se uitau la mine si ma barfeasca așa că ne-am mutat în orasul natal al mamei.alarma telefonului mă scoate din visare opresc alarma si ma duc la baie dau drumul dusului si ma spal. Când ajung în zona coapselor ma opresc uitanduma la cicatricia din fata mea.chiar dacă nu mai am urme pe corp urmele din sufletul meu nu au dispărut încă niciodată nu o să uit ce mi-a făcut nenorocitul ăla.ies din dus si ma duc la șifonier unde îmi aleg o lenjerie intima neagra cu dantela o pereche de blugi negri o cămașă roz o geaca Alba si o pereche de botine cu toc îmi pring parul intro coada de cal la machiaj folosesc putin tus mascara si un rus pal imi iau geanta si plec.~stefan.pov.~
Ma pregătesc pentru o nouă zi de scoala..... Yupiii....de fapt mă duc doar pentru că Klaus mi-a spus să fiu cu ochii pe Elena.
Elena:gata pentru o nouă zi de școală.
Ștefan: nu.dar tu ce iesti așa entuziasmată.
Elena:Am auzit că avem o nouă colega.
Ștefan: așa și.
Elena: cum adică așa nu vrei sa o cunoști.
Ștefan: dacă e sexy de ce nu.
~serena.pov~.
Mama: ești gata pentru o nua zi de școală
Eu: da cum sa nu.,......
Mama: scumpo fi mai fericita aici e un oraș nou nu te cunoaște nimeni nu asta tiai dorit.
Eu: ba da.ne vedem diseară.cobor din mașină și intru în curte scoli care le plină de copi merg la secretariat imi iau oraru si ma duc la dulapul meu.
Ștefan: buna tu trebuie sa fii fata cea nouă despre care am auzit.
Eu: serios.cum tiai dat seama😱😱
Ștefan: ești intapata îmi placi.
Eu: mie în schimb nu îmi place deloc de tine.
Ștefan: sigur...eh sunt ștefan tu.
Eu: eu în schimb sunt grăbită e prima zi si nu vreau să întârzii.
Serena.pov~.
Am intrat în clasa si am observat că băiatul de pe hol e cu mine în clasa.
Ric: buna tu trebuie sa fi Serena nouă eleva.
Eu: da ieu sunt.
Ric: spune câte ceva despre tine.
Eu: pai...,..numele meu e Serena Williams am 17 ani îmi place muzica si desenul.
Ric: aveți să-i adresați vreo întrebare domnișoarei.băieți va ascultam.
Tyler:ai iubit.
Eu: nu ie treaba ta dacă am ieu iubit.
Matt: deci ești disponibila.
Eu: nu nu sunt.
Ric: bine.....eu sunt profil tau de istorie Alaric.
Eu: ma bucur sa va cunosc.
Ric: si eu.....puteți lua loc lângă Domnul salvatoare.
Ștefan: se pare că o să stăm împreună ce noroc nu.
Eu: vrei sa zici ce ghinion. După discuția cu ștefan orele au trecut repede așa că m-am dus acasă mi-am făcut un dus sinmam pus la somn.Hei dragilor această este prima dată când scriu pe wattpad si sper sa va placa cartea mea.
P.s.dacă va place votatima
CITEȘTI
the vampire diares(fata cea noua)
FanfictionAceasta este poveste unei fete pe nume Serena Williams care se mută în Mistyc Falls pentru a scăpa de trecutul.dar când în viața ei isi face apariția un băiat nou si misterios oare va putea să își uite trecutul si sa dea o nouă șansă iubiri sau vă c...