Elena.pov.
- Elena la ce se referea Klaus.
- Serena nu-l asculta!iel si ștefan nu se înțeleg și de aceea a vrea ca tu si ștefan da va certați.
- da poate ai dreptate.
- ne vedem mâine la școală.
- pa.
- pa.
Elena.pov.
- ștefan,klaus a apărut la grill și ia spus serenei că ascunzi un secret.
- ce.....si tu ce i-ai zis?
- i-am zis că tu si Klaus nu va înțelegeți si vrea ca tu si Serena să vă certați.
- si te-a crezut?
- da cred!Dar oricum vorbește cu ea.
- bine,o sun acum.
Serena.pov.
Stăteam în pat și mă gândeam la ce a spus Klaus dacă are dreptate.ecranul telefonului se aprinde asta înseamnă că mă sună cineva.Convorbire telefonică.
- hei,ce faci.
- bine tu.
- Elena mi-a spus ce sa întâmplat la grill,sper că nu îl crezi nu-i așa?
- nu sigur că nu.
- ma bucur.
- ok.vorbim mâine pa!
- pa!
Nu apuc să pun telefonul la loc că primesc un mesaj de la...Klaus.
"Dacă vrei să afli ce ascunde iubitul tau vino in cimitir peste o oră te aștept.
Nu mai stau pe gânduri ma duc la baie îmi fac un dus si ma duc la șifonier da îmi aleg o tinuta.Ies din casă și intru în masina.in zece minute ajung în cimitir.
E înfricoșător aici.
- hei,e cineva.
- ai venit!
- da,am venit să aflu ce îmi ascunde ștefan asa că spune!
- ce nerăbdătoare ești?
- ori îmi spui ori plec.
- bine,iubitul tau e un vampir.
- da sigur!iar eu sunt regina Angliei?
- îți bați joc de mine?
- se vede! vampiri nu există.
- a da ia fi atenta.
- nu,nu se poate nu ștefan!
- dacă tot nu mă crezi du- te si vorbește cu iubitul tau.
Ștefan.pov.
Sunt trezit din somn de soneria uși așa că mă duc să raspund.
- Serena....ce cauți aici,si de ce ai plâns.hai înăuntru.
- de cat timp.
- de cat timp ce?
- de când ești vampir.
- de unde ști?
- deci e adevărat.
- lăsăm să îți explic.
- te ascult.
- sunt vampir de 150 de ani și eu și Damon,am fost transformați de katerine dublura elenei.ieu si Damon am fost îndrăgostiți de ea,katerine și-a pierdut controlul făcea multe victime,satenilor nu le-a luat mult până să afle,cand au vrut să o ucidă eu si Damon am încercat să o salvăm dar am fost ucis si ne-am transformat în vampiri.
- cine mai e vampir.
- Caroline,iar taylor e hibrid jumate vârcolac jumate vampir,elena e dublura katerine.
- de ce mai mințit?ieu ți-am spus secretul meu dar tu nu desi mi-ai promis că nu vor exista secrete între noi.
- îmi pare rău.
- mie îmi pare rău că am avut încredere în tine!nu vreau să te mai văd niciodată.
- Serena stai! Serena.Va urma.
CITEȘTI
the vampire diares(fata cea noua)
FanfictionAceasta este poveste unei fete pe nume Serena Williams care se mută în Mistyc Falls pentru a scăpa de trecutul.dar când în viața ei isi face apariția un băiat nou si misterios oare va putea să își uite trecutul si sa dea o nouă șansă iubiri sau vă c...