Ștefan.pov.
Ieu si Serena sărutăm când pe ușă intră.......Caroline.
- scuze nu știam? Va las da continuați.
- nu Caroline așteaptă,......
- unde am rămas.
- ștefan încetează!
- de ce?
- pentrucă ieu nu sunt pregătită să am o relație!nu dupa ce sa întâmplat.
- dă-mi o șansă și nu o să îți pare rău.
- trebuie să plec!îmi pare rău.
Elena.pov.
O vad pe Serena că iese din baie plângând......
- Serena...ce ai pățit.
- nimic....îmi pare rău dar trebuie să plec.
- bine....ai grija.
- sigur ștefan e de vina!să vezi ce-i fac.
- aici erai?ce i-ai serenei de a plecat plângând.
- am sărutato.
-si?
-.si mia spus că nu ie pregătită pentru o nouă relație.
- de ce?
- nu stiu?a spus că nu poate după ce a pățit.
- stai liniștit o să vezi că o să își de-a seama că iesti un băiat minunat si o sa fiți împreună.
Serena.pov.
Nu pot fii cu stefan!nu pot să mai am încredere intrun baiat după ce mi-a făcut nenorocitul care mi-a distrus viața din cauza caruia a trebuit să mă mut!ce o să mă fac?cred că m-am îndrăgostit de ștefan!Dar oare pot avea încredere în el?acum ie târziu dar mâine dimineața o să merg să vorbesc cu el.acum trebuie să dorm.
Ștefan.pov.
De ce mă respinge?cine ia făcut rău!ce ar fii săi fac o vizită cred că doarme.e ata de frumoasă doarme că un înger.o să fac tot posibilul să fiu cu ea.
Serena.pov.
Ma trezesc de dimineață mă duc la baie îmi fac un dus ma duc la șifonier imi iau o lenjerie intima albastra si:
Imi las parul pe spate ma machiez simplu îmi iau cheia de la mașină și plec spre casă salvatoare.
Ștefan.pov.
Stăteam liniștit cu o sticlă de whisky si ma gândeam la Serena când sună cineva la ușă ma duc sa deschid când deschid ușa în prag stătea Serena.
- buna.
- buna!hai intră.
- ștefan am venit să vorbim....
- sigur, hai sa ne așezăm.
- vroiam sa îți spun că vreau să fim împreună dar....
- dar ce?
- ștefan trebuie să ști ceva.
Va urma
CITEȘTI
the vampire diares(fata cea noua)
FanfictionAceasta este poveste unei fete pe nume Serena Williams care se mută în Mistyc Falls pentru a scăpa de trecutul.dar când în viața ei isi face apariția un băiat nou si misterios oare va putea să își uite trecutul si sa dea o nouă șansă iubiri sau vă c...