Pewnego słonecznego dnia Klaudii ciocia się żeniła. Dziewczyna zaczęła się szykować na uroczystość. Gdy dziewczyna dotarła tam oczom nie mogła uwierzyć, ale tam byli chłopcy z BaM. Dziewczyna automatycznie bez zastanawiania się czy umie dobrze angielski czy źle podeszła do nich. Zapytała po polsku czy może z nimi zdjęcie. Ku Klaudii zdziwieniu chłopcy bez wahania odpowiedzieli, że tak. Po zrobionym zdjęciu zabrała swoją Biorografię i poprosiła ich tam o autograf. Mówiła po polsku. Leondre wziął długopis i zaczął jej to podpisywać, lecz długopis mu się wypisał. Klaudia była smutna bo autografu nie dostała. Dziewczyna poszła tańczyć i chłopcy podeszli do niej i też z nią tańczyli. Klaudia zadawała im mnóstwo pytań po polsku. Dziewczyna była zdziwiona bo Leo zaczął jej odpowiadać po polsku. Impreza się skończyła i Klaudia poszła do swojego domu. Weszła tam od razu na Twiiter'a i dodała post z spotkania z BaM na weselu. Chłopcy podali dalej post i ją zaobserwowali. Klaudia napisała do nich.
- Jak tam po weselu ?
A chłopacy odpowiedzieli
- Dobrze <3
Klaudia była bardzo zdziwiona iż chłopcy umieją mówić po polsku.
------------------------------------------------------------------------------------------------
To był mój sen z BaM miałam wiele innych, ale ten mi się przyśnił dzisiaj i postanowiłam go opublikować piszcie w komach czy fajny. Na moje mega, ale to nie najlepszy mój sen o BaM.
Jak ktoś ma jakieś pytania do mnie to piszcie na pv <3
CZYTASZ
Bars and Melody ❤
FantasiKlaudia bardo kocha Bars and Melody. Jak potoczyły się jej historia z chłopakami? Zobacz i przeczytaj