İyi Geceler Bölüm- 2

4 0 0
                                    

Arkasından gelen o sesle birlikte bir el elini tuttu. Elini tutan elde kalın ipli eldiven olduğu anlaşılıyordu. Soğuktu. Elin tutu ve avcundaki kağıdı Laura'nın eline bıraktı. Ve bir bez ile Laura'yı bayılttı. Hayal meyal hatırlayan Laura karanlık hırsızın, kafasına birşey geçirdiğini anımsıyordu. Başı ağırmış bir şekilde uyanan Laura kafasındaki gözlerini kapatan siyah bereyi çıkardı. Geçen sene ki balo salonuydu.
Geçen seneki baloda bütün okulun korktuğu çocuk Diego bilinmeyen biri tarafından vurulmuş ve Laura'nın masasına doğru düşmüştü. Diego uzun,zayıf ve beyaz tenli, kahverengi yukarı doğru diklenmiş orta boy saçları ve siyah kadar koyu kahve gözlere ve inanılmaz sihirbazlık yeteneğine sahipti. Herkes ondan korkuyordu çünkü konuşmuyor ve tepkisiz biriydi. Kimseyle muhattap olmazdı. Lise 4.sınıf hayatı boyunca tek konuştuğu daha doğrusu tek kurduğu cümle "saçların... Yakış...mış" bu cümle de sadece Laura içindi. Bu salonu görünce sadece bunu hatırladı. Etrafa bakındı ve o balo gününde Diego'nun vurulduğu anda çalan şarkı çalmaya başladı. Yavaşça ayağa kalktı Laura. Ve ışıklar söndü tek ışıklı sistemle kırmızı ışık Laura'ya yöneldi. Yanıp sönüyordu. Ve projeksiyon perdesi birden indi ve projeksiyondan Diego'nun Laura'nın masasına düşüş anı ağır çekimle gösteriliyordu. Hızlı nefes almaya başladığında alt yazı olarak "nefesini hissediyorum. Nefesimi hisset." Yazmaktadır. Laura yere oturur ve Avucunu açar"yere oturduğuna göre beni görmeye hazırsın demektir." Yazmaktadır. Yanıp sönme hızlanır ve uzaktan yüzü siyah bir örtüyle örtülü uzun biri geldi. Laura'nın yanına oturup beklemeye başladı. Laura örtüye doğru elini uzatınca eline bir kağıt sıkıştırıp gitti siyahlı. Laura kalktı ve arkasından koştu örtüyü açtı ve gözlerine inanamadı...
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE OKUDUĞUN İÇİN TEŞEKKÜRLER

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İyi GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin