187. Zbliżamy się do końca

689 111 12
                                    

Więc.. jako, że nie mam co robić a rysunków nie mam jakiś pięknych pod ręką postanowiłam, że..
Napisze taki mini special, bo kończymy artbooka prawda?
(Na 200 rozdziale będzie redraw PIERWSZEGO rysunku z tego artbooka więc czekajcie, czekajcie, warto, warto)

Więc, no.. zaczynamy!

Moją pierwszą nazwą na wattpadzie była "riborn" XD
Pierwszą rzeczą jaką przeczytałam na wttp jest opko pt: "APLIKACJA" od Fifalafafik
(serdecznie polecaam, i propsy dla autora bo książka sama w sobie jest genialna)
Moimi takimi pierwszymi książkami.. o ile tak można było to nazwać.
Było opko o tematyce Aiona i również poradnik x3
Dzięki tym dwóm raczkom zdobyłam 30 obserwujących, poznałam mnóstwo przesympatycznych osób z którymi do tej pory utrzymuje kontakt.

Artbooka założyłam gdy byłam na wakacjach, we Francji.
Nudziło mi więc uruchomilam zapomnianą aplikacje wattpad i zaczęłam wrzucać swoje rysunki, nie było wyświetlen ani nic więc.. usunęłam mojego pierwszego artbooka.

Po powrocie do domu zauważyłam konkurs u Milena545 więc się zgłosiłam i...
Właśnie ten rysunek rozpoczął moją przygode z artbookiem na poważnie.

Moimi kredkami którymi wtedy się poslugiwalam były zwykle kredki bambino, które o dziwo były bardzo.. dobre?

I przez pare miesięcy wyrzucalam swoje rysunki, rozwijalam się, miałam swoje wzloty i upadki, ale.. postanowiłam kontynuować.

I tak oto jestem tutaj, z wami.

Dziekuje wszystkim którzy są od pierwszego, albo tych pierwszych rozdziałów

Dziekuje za wytrwalosc i kibicowaniu mi w moim progresie.

Dziekuje, wszystkim.

Bezwzględu na to od kiedy jesteście na tym artbooku.

~ Dziekuje, Gouda

Poebany Artbook Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz