19

1.3K 60 67
                                    

Ma uit putin si observ ca cineva ma tine de maini si de talie, oprind impratisarea mea cu podeaua.

-Esti bine?recunosc vocea asta

-Derek?Ce cauti aici?

-Nu conteaza, acuma.Esti bine?

-D...a...dar nu mai stau si fug spre baie, varsandu-mi aproape si matele.

-Acum, sunt bine!spun spre Derek, ce statea in spatele meu.

-Te duc acasa?

-Nu.Sunt bine.Doar trebuie sa mai beau ceva.

-Ce?Inca vrei sa mai bei?

-Dap!spun si lec din baie ducandu-ma spre bar.

-Ceva tare!

Dupa ce dau un pahar mare plin cu..aaaaa....nu stiu ce chestie simt o pofta mare de a dans.Ma uit spre ring si o vad pe Ivy.

-Hey, gacica!spun si incep sa dansez

-Hei, tu necunoscuto.Ce ai facut cu prietena mea?

-Nimic.Se distreaza si ea!zic si incepem sa radem amandoua

-Darcy, eu te las.Ma duc sa vanez ceva.

-Care?

-Uite acolo!imi arata spre un colt din local unde era un baiat inalt si blond.Nu e asa ca e frumos?

-Ba da.

-Marsi!E al meu!Numai al meu!

-Gata, nebuno!Ca nii nu il vreau.

-Normal ca nu il vrei, cand il ai pe Lu...Derek.....

-Nu imi place de el...

-Nu?..

-Il iubesc!strig in gura mare si incep sa rad ca o proasta

-Ce tipi.Vrei sa te auda?

-Stai calma, nu ma auzit.

-Poate.se aude o voce ragusita din spatele meu

-Paaaa.imi spune Ivy si pleaca spre blond

Cand vreau sa ma intorc, simt cum mainile lui imi inconjoara talia si ma strang pana sunt "lipita" de pieptul lui tare si cald.

-Dansezi?imi sopteste aproape de urechie, bland.Respiratia lui calda ce face contact cu pielea mea rece imi da cateva furnicaturi pe sire spinari

-D...da..

Ma intoarce cu fata spre el si incepem sa ne miscam lent chiar daca melodia era una specifica de club.

Imi las capul sa cada pe umarul lui simt cum nu mai am nici cel mi mic gram de putere in mine.Simt o oboseal...

-Scuze..spun si imi inchid ochii



Hei, hei!Va fost dor de mine?Stiu, nu am mai postat aproape de o luna.Imi cer scuze...Chiar nu prea am avut timp.
Cand voiam sa scriu imi aduceam aminte ca dau test sau asculta si cand aproape ca eram mai libera au venit tezele si da...Acum de Craciun o sa fiu mai activa.Si sper sa treceti si pe la "Scrisorile de ramas bun" si "Fata cu castile"^^ :)

♡♡♡Necorectat♡♡♡

Anonimul [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum