Am invatat si eu ceva de la Ivy.Un barbat se panicheaza daca ii pui multe intrebari despre subiect...sau...era pentru fete?
Frate, ce memorie am si eu...e cat o nuca!Sau chiar mai mica.
-Ok!Eu te-am schimbat..dar nu m-am uitat.imi spune zambind
El chiar crede ca o sa il cred?Nu am 5 ani sa pun botul la tampeni d-astea.
-Si vrei sa te cred?
-Daca poti...imi rapsunde stanjenit.Ma duc sa o chem pe Amalia sa....
-Deja sunt aici, fratioare!*striga Amalia, intrand in camera cu o tava plina de mancare*Nu stiam ce iti place asa ca ti-am facut mai multe chesti
Cat de draguta poate sa fie sora lui Derek.
-Nu era nevoie sa faci asta.ii spun rusinata
-E ok!Le-am facut cu dragoste pentru prietena mea.*imi raspunde zambind si punand tava pe noptiera*Oh, am uitat sa iti aduc ceva de imbracat.Revin imediat.
Dupa ce iese Amalia din camera, imi dau seama ca Derek numai e aici.Unde a plecat?Hmm..sa il sun.Iau telefonul de pe noptiera si observ ca am un mesaj de la anonim.
Anonimul:Nu crezi ca ai baut cam mult aseara?
Darcy:Nu crezi ca nu te intereseaza?
Anonimul:Ma intereseaza!Cine e baiatul ala, ha?Tu esti iubita mea!
Darcy:Este iubitul meu!Ai ceva impotriva cu asta?
Anonimul:Pe cine vrei sa pacalesti?Stiu ca nu este iubitul tau.
Darcy:De unde stii tu ca nu este iubitul meu?Si vrei sa iti mai spun ceva?Aseara am si facut-o impreuna!
Anonimul:Deci tu vrei sa ma faci gelos, dar nu iti iese!Stii de ce?Pentru ca stiu ca nu ati facut nimic aseara.
De unde stie, totul?Stie unde sunt, ce fac, ce se intampla in viata mea, cu cine stau...totul.Incepe sa imi fie frica...
Anonimul:Poate te intrebi de unde stiu multe chesti.Asta pentru ca sunt.....
Am lasat si eu un mic suspans😂
Nu stiu daca mai citeste cineva cartea asta, dar vreau sa va multumesc mult pentru 200 de mii de vizoalizari facute la cartea asta❤❤❤
CITEȘTI
Anonimul [H.S.]
FanficAnonim:Hei iubito Lola-Lol:Cred ca ai gresit numarul. Anoni:Nu l-am gresit iubito. Lola-Lol:Nu sunt iubita ta. Anonim:Nu inca. #9 in Fanfiction-8/14/2016 #7 in Fanfiction-8/18/2016 #4 in Fanfiction-8/23/2016 #2 in Fanfiction-9/2/2016 #1 in Fanfictio...