Tuana
Koltuğa oturup kalmıştım. .Neye şaşıracağıma şaşırmıştım. .Bir kedi ile iletişim kurmuş sonra o minik ve mucizevi kedinin kuyruğunu babamın ezdiğini öğrenmiştim..
Her şey bir kabus gibiydi!
Camı kapatıp kanepenin üstünde kıvrılıp uyudum.Uyandığım zaman burnuma nefis kokular gelmesi ile annemin geldiğini anlamıştım. Soba harlanmış ev sıcacık olmuştu. Sesler gelen mutfağa koştum babam ve annem yemek yiyor sohbet ediyorlardı..Bir bardak su içtim hem olanlar üstüne hem de babama ne soracağım konusunda. .
Ama..Ama belki bir rüyaydı hepsi oldukça sahici bir rüya. Bunun başka bir açıklaması olamazdı hayvanlar konuşamazdı. .
İyice paranoyak olmuştum. En iyisi annemlerinde davetine uyup şu lezzetli yemekten yiyip kendime gelmekti. ..
😸😸😸
Cips
Ne yapmıştı acaba o küçük kız? !
Çok öfkeliydim o koca canavar yüzünden bu kutuya kapalı kalmıştım. .
Hala çok sızlıyordu..Küçük kızın sarmasına rağmen durmuyordu sızlama. .
Yok , yok dayanamayacağım!Hızla kendimi dışarı attım. . Hızlı adımlarla eve doğru yürümeye başladım.
Hava kararmış, deniz durgundu. .
Ama sahil insan kaynıyordu ;
Kağıt helvacılar, midyeciler , köfteciler ve bir sürü insan. .Bu kalabalık beni rahatlatmıştı en
Azından korkmadan gidecektim. ..Ama bu korkusuzluğum köşeyi dönüp karanlık arka sokağa girene kadardı
Bu saate burada olmamalıydım. Kesin kuytu köşe bir yerde vahşi ve aç bir köpek pusuya yatmıştı. Ne olursa olsun gitmeliydi neler olduğunu öğrenmeli ona göre ortalığı birbirine katmalıydı, her halükarda ortalık birbirine girecekti ama o küçük kızın önce Cipsin haklı olduğuna inanması gerekti. .Emin ve küçük adımlar ile sinsi sinsi ilerliyordu sokakta. Ufacık bir kıpırtı sanki devasa bir köpek doğuracak gibiydi.
Uzun ve dar , titrek yanıp sönen sokak lambası ile aydınlanan puslu ve oldukça gizemli bir arka sokaktı burası.... Her evin arasında zifiri karanlık minik yollar vardı işte en korkutucu yanı idi o yollar eğer bir köpek fırlayıverse kaçması daha güç olacaktı..Sonunda güvenlice geçmişti. .İçini titreten korku kendini salıvermişti bundan sonraki yol geniş ve oldukça aydınlıktı.
O koca canavarın sahibesinin evinin önüne gelmişti ama camda kişilikleri yoktu şimdi nasıl öğrenecekti kızın sorup sormadığını!
Bir süre bekledi Cips...
Sonra cama tıkırdatmanın iyi fikir olacağına karar kıldı.Çevikçe kendini camın önüne attı. Bak yine dehşet bir acıya düşmüştü kuyrukcağazı!
Bir yandan kuyruğunu yalarken bir yandan tül perdeden evi gözetledi.Eski mobilyalı oda televizyon ve bir abajur ile aydınlanıyordu . Odada kimsecikler yoktu . Bekleyecekti el mahkum. .
Tam vazgeçip gideceği sırada küçük kız dalıvermişti odaya. Heyecan içinde cama vurmaya başladı. İrkilen kız sakin adımlarla cama yanaşıp perdeyi araladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ CİPS VE İSTANBUL SOKAKLARI
ChickLitHiç yaşadığınız şehirde hatta ülkede kaç tane kedi vardır merak ettiniz mi?Ve ya onlar neler yapıyor merak ettiniz mi?Bilmem gördünüz mü ama instagramda bir kedinin gece çizdiği rota gösterilmişti.. O benim ilgimi çok çekmişti. . Ve o günden sonra c...