Koca pis ve canavar gibi duran bana mı öyle geliyordu bilmiyorum ama tırmıklarım sayesinde hırpalanmış gibi duran tekerleklere kısa bir bakış attım!
"Onu öldüreceğim! "
Deyip camdan aşağı atlayıp tam hız tekerleğe koşarken kız arkamda ciyaklayınca durdum;
"Duuuurrr!"Arkamı dönüp kıza 'Ne var?!' Der gibi baktım.
"O kamyon ve haliyle tekerleklerde benim babamın. Neden zarar veriyorsun!?"
Kıkırdadı. Aptal kız!Ne gülüyordu komik yanı ne idi?En önemlisi bu canavar bir nevi onun yani oda mı suçlu?kafam karıştı yahu!
"Sana neden zarar veriyorsun dedim!"
Diye yineledi kız. Kuyruğumu nazikçe öne alıp;
"Oda benim kuyruğuma zarar verdi!"Kuyruğumdan yayılan kan grilemiş tüylerime katı halde yapışmıştı. .
Kız kuyruğuma kenetlenip kalıverdi.
Yine bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama küçük kızın gözleri sular ile dolmuştu. .
Sessiz adımlar ile cama doğru yürüyüp kıvrakça zıplayıp kızın kolunun dibine çöktüm..."Bunu babam mı yaptı? İnanmam!O hayvanları benim kadar sever...!"
"Baban yapmadı bu canavar yaptı yahu!"
Küçük kız içeri koştu... Nereye gidiyordu? Hemencecik geri geldi elinde birtakım malzemeler vardı. Beyaz bir bez,küçük siyah bir şişe, bir yara bandı getirmişti. Kuyruğumu nazikçe ellerinin içine alıp evirip çevirdi. Sonra şişenin kapağını açıp beze sürdü. Ve kuyruğuma bastırdı.
Aniden yaramın içinde işleyen acı ile feryat ettim."Ne yapıyorsun?! Canımı çok yaktın! "
"Biraz acır ama mikrobu alır.. Dayan!"
Hemencecik yara bandı yapıştırıp bezi dolayıverdi..kuyruğumu önüme alıp iyice baktım.
"Teşekkürler! Ama ben yinede bu canavarı parçalıyacağım!"
"Dur bakalım! Senin gücün ne ki sen onu parçalayacaksın. .Ben akşam babam ile konuşur kasten yapmadığından emin olurum! Sen şimdi git kendine sıcak bir yer bul, uyu ve dinlen! Sabah gelir öğrenirsin! "
🙀🙀🙀
"Yook! Ben daha gelmem oraya !Neredeyse Kuyruğumdan oluyordum!"
"Yav! Bir şey olmamış işte . .Bak ben üzülüyorum! Hem kim sardı bu kuyruğu? "
Cezmi abinin ani ziyareti üzerine iyice hassas davranır olmuştum. .Naz'ım ona geçiyordu. .
"Cezmi abi sende beni hiç tanımaz olmuşsun hee! Ben bana bunu yapanı yanına bırakır mıyım hiç? Evvel Allah anamız bizi yiğit doğurdu! Benim canımı acıtanın canını üç kat acıtırım!"
"Hade hade!yeter âhkam kestiğin! Bir şey demedik. .anlat bakim! "
Göğsümü kabartıp, göz süzerek anlatmaya koyuldum. .
"Yola koyuldum aradım buldum kuduz iti! O koca canavarın en zararsız zamanını kolayıp en tehlikeli yeri olan tekerleklerine yiğitçe saldırıp haşat ettim! E tabi baktı alta kalıyor sahibesi geldi Özür diledi kuyruğumu sardı!"
Kutumun içinde gözleri fal taşı gibi açıldı Cezminin..
"Hayt be! Aynı benim gençliğim! "
Cezmi abi ile biraz daha oturup onu uğruladım
Biraz sallamış olabilirim ehuehu!
Ama ben bilirim ki bu it kanlı Cezmi tüm sokak kedilerine yayar. .Biraz saygınlığımız artar fena mı? !K C V İ S
E İ E S O
D P T K
İ S A A
N K
B L
U A
L R
I
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ CİPS VE İSTANBUL SOKAKLARI
Chick-LitHiç yaşadığınız şehirde hatta ülkede kaç tane kedi vardır merak ettiniz mi?Ve ya onlar neler yapıyor merak ettiniz mi?Bilmem gördünüz mü ama instagramda bir kedinin gece çizdiği rota gösterilmişti.. O benim ilgimi çok çekmişti. . Ve o günden sonra c...