❤ Tanıtım ❤

8.5K 405 169
                                    


TANITIMI OKUDUĞUNUZ TARİH VE SAAT


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Savaş Arhan, yakışıklı ve kontrolü asla elinden bırakmayı sevmeyen bir adamdı. Gözleri bir çift eşsiz güzelliğe sahip olan gözlere değdiğinde içten içe kendine bir yemin etmişti. O yemini kısa bir süre sonra bozacağını ve o küçük kadının kalbini diri diri sökeceğini bilmeden...


Gözlerinin yosun rengiyle etrafındaki her erkeği büyüleyen Berra Toralı, kırılgan kalbini sadece tek bir adama adamıştı. O adamın acımasızca o âşık kalbi paramparça edeceğini bilmeden...


"Sende bir şeyler var. Sol yanımın dolup taşmasını sağlayan bir şeyler var. Nefesimin kesilmesini sağlayan ama aynı zamanda bana derin derin nefes aldıran bir şeyler..."





HERKESE MUTLU BİR GÜN DİLERİM!

VE SAVAŞ'IN HİKAYESİYLE KARŞINIZDAYIM. SİZİ MERAKLANDIRMAK İSTİYORDUM AMA KIYAMADIM. KÜÇÜK ŞEYTAN TABİİ Kİ BERRA TORALI OLACAK!

TANITIM BÖLÜMÜ HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ? DÜŞÜNCELERİNİZİ MERAK EDİYORUM.

FACEBOOK GRUBUMUZDA BÖLÜMLERDE GEÇEN HER ŞEYİ PAYLAŞACAĞIM. BU NEDENLE HERKESİ BEKLERİM :* ÜSTELİK HİKÂYE İLE İLGİLİ BİRÇOK TÜYO PAYLAŞILACAKTIR.

KÜÇÜK ŞEYTAN SERİNİN SON HİKÂYESİ. BU HİKÂYEYLE BİRLİKTE GEÇMİŞİN GELECEĞİ SERİSİNİN TÜM KARAKTERLERİNE VEDA EDECEĞİZ.

BÖLÜMLER NE ZAMAN YAYIMLANIR BİLMİYORUM. KESİN BİR TARİH YOK ŞU AN.

UMARIM BU KURGUMU DA DESTEKLER VE BEĞENİRSİNİZ. HEYECAN VE MERAKLA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :*

ALINTI BÖLÜMÜNDE GÖRÜŞMEK ÜZERE. KENDİNİZE İYİ BAKIN.

SEVİLİYORSUNUZ :*





Facebook Grubumuz: Dilara Büyük'ün Kaleminden

Instagram: dilaraabuyuk

IG: dilarabuyukromanlari

Snapchat: dilaraabuyuk

KÜÇÜK ŞEYTAN [ YAKINDA ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin