Nienke pov:
Mijn wekker gaat af. Ughh school, ja mensen ik word gepest en nog niet een beetje ook. Dat komt omdat ik dik en lelijk ben, want we zijn niet arm! Ik ga onder de douche en doe kleren aan. Dan ga ik naar beneden en maak een omeletje. Als ik mijn eten op heb vertrek ik te voet, ik heb een fiets maar dat heeft geen nut omdat mijn banden iedere dag worden lek gestoken. Eenmaal aangekomen op school begint het al! ze trekken me aan mijn haar binnen, de docenten die zien het echt nooit of ze doen alsof ze het niet zien. Ze duwen me tegen de kluisjes en slaan me bont en blauw. Het doet al geen pijn meer. Ze schelden me uit als dikzak, nerd, slet... Dan gaat de bel en lopen ze weg , ik loop naar mijn kluisje pak de juiste boeken en vertrek ook naar de les. Als ik binnen kom zegt mevrouw De Raaf: 'jij bent altijd te laat, ga snel zitten en straks nablijven!' De les begint het is echt oersaai! Toch haal ik hoge punten omdat ik niets anders kan doen dan leren. Als het pauze is ren ik vlug naar de wc om me daar te verstoppen. Op de wc eet ik mijn boterhammen en dan hoor ik de stem die ik niet had willen horen, die van Roxanne (de populairste van de school, en ook de grootste pester). Ze zegt: ' Allé goedkoop straathoertje oei nee dat klopt niet, want niemand wilt sex met jou! Kom uit dat toilet.' Ik negeer het, zo gaat het dus elke middag. Ik hoor de bel, maar wacht tot ze weg zijn. 5 minuten later kom ik naar buiten en ren snel naar de klas. Waar ik weeral zo hartelijk (merk het sarcasme) wordt ontvangen. De lerares is er nog niet dus ja het is nog erger dan normaal. Als de school eindelijk is gedaan mag ik nablijven "JIPPIE YA YEEY! " Na het nablijven mag ik naar huis waar ik de auto van mijn vader zie staan. Ik denk in mezelf holi shit man!
JE LEEST
Zelfmoord!
Novela JuvenilDit verhaal gaat over Nienke, Nienke is een meisje dat heel hard wordt gepest! Ze hoopt elke dag dat het gaat stoppen, soms is er een dag dat het beter gaat en soms nog slechter. Haar ouders maken zich geen zorgen want ze zijn bijna nooit thuis, ze...