2.

303 9 0
                                    

Jag och Yesslynn stod på perrongen och väntade på de bekanta ansiktena. Jag suckade lite efter 35 minuter av letande och vände mig mot min kompis. 

"Du, jag tror det finns Donken här inne nånstans. Vad sägs om en McFlurry så vi får lite nya krafter till vårat ändlösa sökande?" sa jag med en dramatisk ton och stora armrörelser för bättre effekt. Yessi började skratta och snart gjorde jag detsamma. Vi hittade snabbt Donken och började kolla menyn, det slutade med en McFlurry Daim till Yesslynn och en McFlurry Smarties till mig. Vi åt under tystnad, för ivriga att möta våra killar igen för att hålla en konversation. Jag vred på huvudet lite och fick syn på min egen spegelbild. En djup suck lämnade mina läppar. Jag hade aldrig fattat vad Oscar såg i mig. Jag hade kolsvart hår med sidecut, i öronen hade jag töjningar och jag hade två piercingar i ytterkanten av mitt vänstra ögonbryn och sharkbites(två ringar på båda sidorna av underläppen). Mina ögon var dock acceptabla, men sin intensivt djupblåa färg. Jag tittade mot Yess och suckade åter igen. Hennes blonda hår var långt och flytande lockigt, de varma bruna ögonen påminde ett rådjursbarns, vilket är anledningen till att Omar kallade henne Bambi. Hon hade på sig ett tajt vitt linne men en åtsittande läderjacka och röda skinnyjeans. Själv hade jag en vinröd hoodie som hade numret 14 mitt på ryggen med namnet Lahey skrivet över. De svarta jeansen var snygga med vågräta revor på hela framsidan. Plötsligt hörs ett skrik genom hela Donken.

"Bambi!!!!"

Yesslynn piper högljutt till svart och springer rakt in i Omar. Jag observerar dom från min plats och ler, glad över deras lycka.

Leendet växer när två välbekanta händer lägger sig över mina ögon.

"Gissa vem?" viskar en änglalik röst vid mitt öra. Jag fnittrar lite och ställer mig upp. Jag suckar frustrerat när jag inser att han inye kommer ta bort händerna förens jag svarat. Jag vänder mig om och tar tag i hans ansikte. Våra läppar möts och rör sig helt perfekt mot varandra, jag bryter kyssen och flyttar mina läppar mot hans öronlob.

"Rokuro Bundõ kanske?" svarar jag retsamt. Jag nafsar lite på hans öra innan jag släpper helt och börjar springa ut mot parkeringen. Jag hör Oscar skratta och sen springer han efter mig.

'Bara han' tänkte jag för mig själv när jag nästan var ute, 'bara han står ut med min konstiga personlighet och barnsliga sätt att vara...'

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Andra kapitlet! Hoppas ni gillar den!

Den vinröda tröjan jag nämner är Isaacs lacross hoodie från serien Teen Wolf. Och Rokuro Bundõ är en karaktär från animen Deadman Wonderland

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Här sitter jag och bara duger (Oscar Enestad (The Fooo) love story)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang