...

21 4 8
                                    

1 saate yakın sonra annem zili çaldı uyandım ve kapıyı açtım. kendime grlmiştim odama gidip biraz derslere baktım. babam geldi sonrada annem bizi akşam yemeğine çağırdı. yemete yine sebze vardı durumumuz o kadar kötü değildi en azından her gün sebze yiyecek kadar nasılsın kızım iyimisin diye sorfu babam iyiyim babacığım dedim babam çok anlayışlı biriydi bazı şeyleri ona anlatırdım. tabi erayı anlatmadım o kadar değil ama annemle o bazı şeyleri anlatamıyordum. yemeğimizi yedikten sonra oturma odasına geçtik film seyreyorduk bi yandan da erayı düşünüyordum. anne patlamış mısır yaparmısın diye sordum annemde kal kendin yap dedi annem bana hiç iyi davranmazdı. bilmediğim bir şey olduğnu düşünüyorum. ama ne olabilir ki babam da annem bana her çıkıştığında anneme yeter şu kızın üzerine çok gidiyorsun sakın bir daha yapma diyordu ama annem tersine kızıma nasıl davranıcağmı sana mı sorucam diyordu sonra kavga ediyorlardı bende yine bu kavga çıkmasın diye babamı susturmuştum mutfağa gidip mısırları patlattıktan sonra oturma odasınq gittim biraz daha film seyrettim ama uykumun geldiğni fark edince odama çıkmadan önce babamı öptüm annemi öperkende annem bilmiyomusun pelin öpülmeyi sevmiyorum bende hemen koşar adımlarla odama gitim her anne çocuğnu sever diye söz varya işte o yalan annem beni secmiyo her fırsatta eziyo üff bunları düşünüp kafamı yoramazdım hemen yatağıma girip uyudum. sabah kalkıp rutin işleri yapyıktan sonra okula doğru ilerlerken meaaj geldi telfonuma baktım azradan dı nerdeysen dur bebişim seni almaya geliyoruz bende tamam iett nin ordayım diye mesaj attım. gerçi geyoruz demişti kimle gelecektiki bu çatlak kız neyse beklemeye başladım.10 dakika bekledikten sonra tam azraya küfür ediyordüm ki pelin pelin diye sesler geldi. arkama döndüğümde azranın olduğnu gördüm.yanındaki çocuk da kim gerçi pek fena sayılmazdı. azra geldiğinde günaydın dedi be de günaydın dedim kulağına eğilip yanında ki kim dedim oda bağırp ayy canım gizli söylemene gerek yok kendisi benim sevgilim dedi ben şok na na nasıl diyebildim. ne nasıl dedi sevgilim kendisi deyip yanağına bir öpücük kondurdu yanında çocukta karşılık verdi ismim salih bende pelin dedim ve tokalştık okula gittik salih bizden 2 yaş büyükti bizi okula bıraktıktan sonra kendi okuluna gitti tabii bizi bırakırken bende görüşürüz salib deyip gülümsedim oda görüşürüz pelin dedi ve orda eray vardı gördi ve köpürmüştü yanlış anlamış herhalde çok mutluydum ama eray beni sevmiyosa neden kıskandı? bu aralar her şeye takılıyordum ama yakında eryaın napmaya çalıştığnı anlıcam gibi geliyordu öğle arasımda eray yanıma geldi o çocuk seni niye okula bıraktı ue çıkıştı bende sanane dedim ve gittim ama sirli olduğu her halinden belliydi ama ben ondan argık kurtulmak istiyordum sevmek istemiyordum onu çıkışa yine salih gelmişti azra ona sarılddı bende selam verdim o arada da erya geldi nedense eray azra ile salihi görmiyordu hep benle salihi görüyordu bu da beni mutlu ediyordu tabi birinin kolumdan çekiştirdiğni hissetimbu eray dı ne var canımı acıtıyosun ye diklendim çok sinirliudi beni deli etme pelin hani sen beni seviyodun niye şimdi bu herif diye bağırıyordu jerkes bize bakıyordu bemde ben hep seni sevcem belli senin çok  tarafını kaldırmışım diyip gittim. azralar gitmişti eve gittim anneme sarıldım seni çok seviyorum diye fısıldafım. oda pelin bende seni seviyorum özir dilerim dedi bende geri çekilip anne neden özür diliyosun dedim o da boşver zamanı gelince her şeyi ablatıcam dedi bende neyi anlatıcakson anne dedim içimden biliyodum bi bok olduğnu çünkü annem bana diüer anneler gibi davranmıyodu. hemen sibeli aradım sibel kuzenimdi  benden 4 ay büyük onu çok seviyorum katdeşimden ayırmam onu . her şeyi anlattım erya hakkında fikri olmadığnı söyledi annem konusun da da abartığmı söyledi bemde abartmadığmı söyledim onla bi raz daha konuştuktan sonra kapadım ve mutfağa yemek yemeye gittim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umudunu KaybetmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin