η μάνα και η κόρη

19 2 0
                                    

Φαντάσου μια γυναίκα που ξυπναει χαράματα για να πάει στην δουλειά και να γυρναει αργά το βράδυ ...

Φαντασου μια γυναίκα που δεν έχει χρόνο να πάει ούτε μια βόλτα με την κόρη της , με τον γιο της ...

Φαντάσου μια γυναίκα που γυρνάει χίλια κομμάτια από την δουλειά και το μόνο που θέλει είναι να ξεκουραστεί έστω και για ένα μονάχα λεπτό...

Φαντάσου μια γυναίκα που αργά το βράδυ ξυπνάει κλαίγοντας από τον πόνο στα γόνατα της , από την δουλειά , απο τη μάχη που δίνει καθημερινά για να μπορεί να είναι καλά η κόρη της ...

Φαντάσου μια γυναίκα να κλαίει αργά το βράδυ για να μην την δει η κόρη της και να στεναχωρηθει. .

Και τώρα φαντάσου και το κορίτσι να ξυπνάει κάθε πρωί ..

Φαντάσου ένα κορίτσι που χαμογελάει και πηγαίνει στο σχολείο ...

Φαντάσου ένα κορίτσι να φέρεται σαν μικρό κοριτσάκι .. να χοροπηδάει από εδώ και από εκεί .. να κάνει την γελεια για να μπορεί να κάνει τους άλλους να χαμογελανε...

Φαντάσου ένα κορίτσι που βιώνει τόσο έντονα την απουσία καποιων ανθρώπων που ξέρει πως δεν αξίζουν, αλλά παρόλα αυτά εκείνη έχει μια ελπίδα ...

Φαντάσου το ίδιο κορίτσι να ξυπνάει κάθε πρωί και να φοράει μια μάσκα ...για να μην την δουν θλημενη, ένα κορίτσι που βλέπει τα πάντα γύρω του και καταλαβαινει τα πάντα !

Φαντάσου ένα κορίτσι που από μέσα του είναι σαν να έχουν ρίξει πυρηνική βόμβα , φαντάσου την έκρηξη .... και τότε το κορίτσι παύει να κινητε παύει να μιλάει όλα γύρω του φαίνονται τόσο αχριστα και αδυνατα, παύει να πιστεύει , παύει να ονειρεύεται , παύει να ζει...

Οι άνθρωποι είναι όντως αυτό που φαίνονται ; ή μήπως κρύβουν μέσα τους τον εαυτό τους που τόσο φοβούνται να δείξουν για να μην τρομαξουν οι υπόλοιποι , να μην τους στεναχωρησουν;
Μήπως για όλα αυτά μπορεί να βρει μια λύση ένα κορίτσι νέο που έχει βιώσει τόσες άσχημες στιγμές που κοντεύει να ξεχάσει πως να στέκεται στα πόδια του ;
Και από που προέρχεται όλοι αυτή η δύναμη σε ένα τόσο μικρό κορίτσι ;

Τελικά όντως η ζωή είναι ένα μυστηριο...

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Nov 27, 2016 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Η μάνα και η κόρηDove le storie prendono vita. Scoprilo ora