פרק 6

244 8 6
                                    

נקודת מבט שי:
וואי סוף סוף היום הזה נגמר כבר!! שונא את יום ראשון!!
נכנסתי לטלפון וראיתי שתי שיחות שלא נענו ממאור,  אוי נו..

//שיחה יוצאת//

*הלו*
*התקשרת? *
*כן.. למה אתה לא זמין??*
*אולי כי הייה לי שיעור?? ונכנסתי אליו לעומתך?!! *
*חננה*
*מה רצית? משהו חשוב? *
*כן אממ..  אנחנו יוצאים כל החבר'ה היום לפארק מים וחשבתי שתבוא גם*
*מי יהיה שם? *
*כולם.. ליאן, מייקי, רון וטוהר ועוד כמה.. *
*טוב .. אני עוד מעט מגיע הביתה אני אדבר איתך כבר שם*
*יאללה ביי חנון*

//השיחה נותקה //

התקדמתי לכיוון ההסעות.. חשבתי על מלא דברים..  ואז מישהו קפץ עליי מאחורה! כן כן אני מודה שנבהלתי!
''שיושששש'' זאת הייתה יסמין שצעקה לעברי אוי היא כל כך יפה אם רק הייה לי את האומץ!!
''יסמין מה את משוגעתתת??"
"אממ כן! "
"שיי מה אתה עושה היום אין לי כח להתקע בבית!  ואיתך הכי כיף לי" היא אמרה והסמיקה ואני עוד יותר!
"אממ האמת שאח שלי התקשר והוא רוצה שנלך היום לפארק מים עם חברים שלו.. "
"יואו כיף לך!! "
אני לא יודע מאיפה הייה לי את האומץ אבל אמרתי "אם את כל כך מתלהבת יש עוד מקום ולא בא לי להיות שם לבד עם חברים שלו האלה.. אז את רוצה? "
"מה אתה רציני?? בטח שאני באה!! " היא התלהבה כמו ילדה קטנה.. היא כל כך חמודה ככה!
"טוב אז אני אעדכן את אח שלי ואני יודיע לך על שעה סבבה? "
"סבבה"
היא באה לעלות להסעה היא חייכה אליי וקרצה, חייכתי בחזרה והלכתי ועליתי להסעה שלי..
היא כל כך מושלמת ואני אוהב אותה אבל משהו עוצר בעדי ואני חושב שהיום אני הולך לגרום לזה להיפסק! היום אני יאמר לה!

הגעתי הביתה ומאור פתח את הדלת,
"היי אח קטן"
"היי..  תגיד מאור.. " אמרתי בזמן שאני מוריד את התיק מהכתפיים..
"מה? "
"אפשרי לאסוף מישהו מהדרך שיבוא איתנו גם? "
"עוד פעם החברים שלך??"
"אממ..  לא.. " אמרתי והסמקתי
"מה אחי אתה רוצה לספר לי משהו?? ותפסיק להסמיק זה לא גברי!"
"אני לא רוצה לספר לך כלום אתה כל כך ביקורתי אליי אני לא רוצה שתתערב לי בחיים אני זה לא אתה! " צעקתי אליו נמאס לי!!!
"מה יש לכם??  למה אתה צועק מה קורה פה?? " רוני ירדה מהמדרגות לכיווננו..
"כלום" עניתי ורצתי למעלה
"שוב פעם פגעת בו? תפסיק כבר מאור אתה לא יכול לשנות אותו הוא זה לא אתה תפסיק להיות אליו כזה מגעיל!! " שמעתי את רוני צועקת למאור
"מה כבר אמרתי מה??! שהוא מסמיק כמו איזה ילדה קטנה?!! סתם עושה פוזות" שמעתי את מאור עונה לה
"מה אתה לא מבין בזה שלא כולם רוצים להיות כמוך מאור אני אוהבת אותך אבל אתה והוא זה כמו שמן ומים באופי! הוא רגיש וחמוד מופנם וביישן!  ואתה ההפך אתה רועש מקלל ועושה מה שבראש שלך בלי לחשוב לפני! הוא נפגע ממך אתה יודע את זה!  זה לא מגיע לו!! " רוני ענתה לו היא צודקת בכל מילה..
שמעתי מישהו עולה במדרגות וישר סגרתי את הדלת של החדר.

//תקתוק בדלת//

"מה?!!! "
"תפתח רגע.. " שמעתי את הקול של מאור
"למה שתוכל לומר לי שאני מתנהג כמו ילדה? או להעליב אותי בדרך כלשהי?!! "
שמעתי אותו נאנח
"לא נו..  אני מצטער אני רק רוצה לדבר איתך.. " גילגלתי עיניים ופתחתי את הדלת
"על מה אתנ רוצה לדבר? " שאלתי אותו הוא נאנח ואמר.. 
"אני מצטער.. אני פשוט תמיד דמיינתי שאח שלי יהיה כמוני והייתי אנוכי..  אני רוצה שתהיה כמו שאתה רוצה להיות ולא כמו שאני רוצה אני חושב שגם כשאנחנו שונים אנחנו יכולים ללמוד להסתדר אחד עם השני לא??"
"כן.. אתה צודק" עניתי והרמתי את ראשי אליו שאני מסתכל לו בעיניים
"אני צריך לספר לך משהו.. מאור"
"שומע"
"יש ילדה שאני מאוד אוהב והיא אמרה לי שהיא אוהבת אותי והיא רוצה לבוא איתנו היום לפארק מים" אמרתי מהר
"רגע רגע..  שאני יבין..  מה??  איך לא אמרת לי?? היא בטח יפיפיה אם יש לך טעם כמו שלי" הוא אמר וקרץ אליי,  חייכתי ועניתי "כן היא מאוד יפה וגם מאוד חמודה.."
"בטח שאפשר לקחת אותה שתבוא תהנו!  סוף סוף אתה מדבר על נושא מעניין!! " חייכתי הוא סיפר פדיחות שקרו לו עם בנות בגיל שלי וישבנו איזה חצי שעה ורק צחקנו..  הוא הלך להחליף לבגד ים ולארגן את הדברים.

//הודעה ליסמין//

*היי.. אנחנו יוצאים עוד עשר דקות*
*סבבה אני מוכנה*

ירדתי למטה הסתרקתי ויצאנו אני מאור ורוני.. ליאן רון ומייקי באים במכונית שלהם לפי מה שהבנתי..  ואנחנו בדרך לבית של טוהר לאסוף אותה..
הגענו לבית של טוהר והיא חיכתה בחוץ אספנו אותה והתקדמנו לכיוון הבית של יסמין הלב שלי דפק כמו משוגע..
אספנו את יסמין היא כל כך יפה היא התיישבה ליידי וחייכה מאור התחיל לעשות לי פאדיחות ורוני וטוהר דיברו על איזה עבודה שייש להם לעשות מהבית ספר..
אחרי שתיקה מביכה ביני לבינה העלתי נושא דיברנו על דברים מצחיקים שקרו היום בבית ספר על זה שהלכו שני זייניקים מכות כדי להוכיח מי יותר חזק ומלא שטויות..  הצחוק שלה כל כך יפהה!!
הגענו!!

נקודת מבט ליאן:
כל הדרך לפארק מים הבנים דיברו על איזה מסיבה שכנראה הולכת להיות ואני התכתבתי בוואטצאפ עם רוני..
ואז נשלחה הודעה..

//הודעה//

*היי ילדה יפה.. *
*היי* שלחתי זה הייה אופק
*תגידי את עושה משהו בערב? *
*לא יודעת..  למה?? *
*חשבתי להיפגש איתך באיזה בית קפה או בפארק רוצה? *
*סבבה..  אין לי בעיה*
*טוב תעדכני*
*סבבה ביי*
איזה חמוד הוא!!

"עם מי את מתכתבת שם שאת מחייכת למסף של הטלפון כמו אהבלה?" מייקי אמר לי ורון צחק
"אה..  אממ..  סתם..  עם..  עם טוהר"
"אה אז תאמרי טוהר מה את מגמגמת" הוא ורון צחקו שוב סתומים..
*הלו?! * רון ענה לשיחת טלפון
*כן מאור?*
*איפה אתם? *
*אנחנו שתי דקות שם*
*הופההה סוף סוף חחח למה אתה עושה לו בושות* הוא אמר למאור
*מה אתה ילד קטן?? *
*טוב*
*יאללה ביי אחי*
הוא ניתק את השיחה..

הגענו!!
הלכתי עם רוני וטוהר להוריד את הבגדים ולהישאר עם בגד ים יצאתי ואז ראיתי  אותו!

*אוקיי בגלל שמלא זמן לא העלתי פרק אז כתבתי פרק ממש ארוך מקווה שתהנו 💥❤😍*

 סיפור ערסיםWhere stories live. Discover now