[Sinb POV]
Eunbi!!!!! Palli ireona!! pergimandi sekarang kamu nak masuk sekolah baru tak kan nak datang lambat hari pertama !!! Panggil Puan Hwang dengan nada yang kuat daripada bawah sehingga boleh didengarkan satu rumah.
Baiklah , saya nak pergilah mandi. Selepas bersihkan diri selama 15 minit aku pon turun ke bawah untuk breakfast. Selepas selesai saja breakfast dia pun terus meluru keluar rumah memakai kasut converse nya yang sangat disukai apabila terdengar enjin dihidupkan oleh drivernya.
Puan Hwang : Eunbi cepatlah sikit pakai kasut kamu tu kang lambat nanti
Sinb : Baiklah Puan Hwang kasut ni bertali jadi lambat sikitlah ye!!
Selesai memakai kasutnya terus ke arah kereta dan masuk sambil mengeluarkan earphone nya untuk mendengar lagu kegemarannya iaitu Bang bang bang daripada Big Bang. Dia adalah peminat G-Dragon.
Sampai dihadapan sekolah sebelum keluar daripada kereta driver nya berkata "Have a nice day Miss Eunbi" seperti selalu.
Aku tercari-cari di mana pejabat pengetua di sopa. Tiba-tiba aku terlanggar seorang namja.
XX?! : Woi kau ni tak nampak ke apa hah jalan ikut dia je
Sinb : Aku pon berkata Mianhae mianhae banyak kali tetapi tidak dilayannya
??! : Dah la jom Jungkook kata seorang namja
Sinb : *Oh jadi namja tu Jungkook* kata ku dalam hati
Miss Jihyo : Sinb!!! seorang guru yeoja memanggilku lantas aku pun pergi le arahnya
Sinb : Ye kenapa miss panggil saya
Miss Jihyo : Kamu murid baru tu kan Hwang Eun Bi ??
Sinb : Ye saya.
Miss Jihyo : Mari ikut saya ke bilik pengetua . Lalu aku mengatur langkah mengikut miss tersebut
Knock knock knock
Pengetua : Masuk !!!
Sinb : Aku pun masuk dan duduk di kerusi yang Pengetua tujukan.
Pengetua : Saya dapat tahu yang awak adalah kingka sekolah dahulu dan juga mengetahui awak pindah ke sini disebabkan Trauma awak dan awak juga mahu menjadi penyanyi juga penari.
Sinb : Ye kesemuanya yang dikatakan Pengetua itu betul . Tapi Trauma apakah maksud nye
---Flashback---
Ketika sudah habis sekolah aku mahu pulang ke rumah tetiba seorang yeoja call aku dan nombor yang tertera adalah nombor budak nerd disekolah ku lalu aku pun mengangkat telefon kerana budak nerd tu juga adalah kawan baikku yang tahu maklumat tentangku .
ON CALL
Yeobeoseyo Saeron waeyo?
Naya Song Hye ri!! Aku nak kau pergi ke rooftop sekarang atau budak nerd ni mati di atas tangan kami !! Palli juseyo !!!
END CALL
Tanpa membuang masa Sinb menekan punat END dan terus berlari ke atas ROOFTOP
Apa yang kau nak hah SONG HYE RI?? Wae kau buat dia macam tu !!!
" YANG AKU NAK HANYA LAH MINGYU, BAIK KAU LEPASKAN DIA ATAU KAWAN KAU NI MATI DI TANGAN AKU"
Macam mana kau tahu aku couple dengan Mingyu yang tahu hanyalah kawan aku dan Mingyu saja. Jangan jangan ... Belum sempat Sinb menghabiskan ayat nye hyeri menyampuk
YES KAWAN KAU YANG NERD LAGI B*D*H NI BAGITAU!!
Sampai hati kau Saeron kenapa kau bagitau kat dia kan aku suruh kau rahsiakan !! Lalu mengalirkan air mata dengan laju
Sinb lalu berkata "AKU TAK AKAN LEPASKAN DIA DAN AKU TAHU KAU TAKKAN BERANI BUNUH SAERON SEBAB KAU ADA KELEMAHAN "
Itu dulu ni sekarang beng*p !!!
Bukk tetiba Saeron tu jatuh lalu aku terus memusingkan diri dan mendapati SaeronJatuh terbaring dengan darah yang berlumuran di atas lantai .
Aku sangkakan kau trauma dengan darah !! Kata Sinb lalu berlari kearah Saeron
Itu dulu not now girl!! Girls let's go biarkan budak ni kat sini
Berrani kau bunuh kawan aku dan buat seperti orang yang tak bersalah aku akan pastikan diri korang ni dihantui oleh Saeron nanti !! Sambil menarik rambut Hyeri
Lepas kan lah * Sinb ditolak kumpulan Pinkhotzzgirl
AKhirnya sinb jatuh terduduk sambil menangis lalu berlari ke arah Saeron
Sinb : Mianhae Saeron - aah aku tak sngka diorang sekejam tu
Saeron sebelum mati : Gwenchana , Mianhae, Gomawo, Sarangh
Belum sempat Saeron menghabiskan ayat nye dia mati lalu Sinb pengsan kerana TRAUMA
---END FLASHBACK---
[END SINB POV][Jungkook POV]
Wei Kookie aku dengar ada Kingka daripada sekolah lama dia nak masuk sekolah ni tapi.."Kata V"
Tapi apa asal kau tetiba berhenti ni "Kataku"
Tapi Kingka tu Yeoja "Sampuk J-Hope"
Hekk eleh Yeoja je kot tu pun nak takut ke lagilah aku tak takut sebab yeoja "kataku"
[END JUNGKOOK POV]
Knock knock knock
Masuk! kata Miss Song Ji Hyo
Pengetua lalu masuk kedalam kelas
Ok harini kamu ada murid baru "Kata pengetua"
Muka mereka kepada takut berubah kerana mengetahui yang murid baru itu adalah Kingka sekolah lamanya tetapi apabila murid itu masuk riak wajah mereka berubah kepelikan tak nampak macam kingka sekolah pun .
Masuk ...
Anneyeohaseyo Hwang Eun Bi imnida korang boleh panggil Sinb. Katanya dengan senyuman manis. Namja dalam kelas setengah ada yang terpikat juga dengan kecantikan Sinb. Ok Sinb kamu boleh duduk di sebelah Sowon lalu Sowon pun mengangkat tangan dan riak wajahnya seolah olah tidak percaya kingka sekolah tak gengster macam dulu. Dulu Sowon sekolah bersama dengan Sinb diorang kawan baik tetapi Sowon pindah ke sekolah SOPA atas arahan ibu dan bapanya.
Baiklah Miss Ji Hyo, sewaktu berjalan ke arah Sowon seorang namja meletakkan kakinya di hadapan Sinb untuk menjatuhkannya namun rancangannya tidak berjaya kerana Sinb mengetahui dan berjalan ke arah lain.
*Assh asal dia tahu pulak ni isshhh* adu Jungkook dalam hati
Sinb duduk sebelah Sowon
Sinb : Hai Sojung nice to meet you (Kookie terdengar)
Kookie : Macam mana dia boleh tahu nama betul Sowon?? Hanya bts, got7, jessica & the geng je tau tak silap aku!!
Jin : Kookie silap dengar la tu mungkin dia kata Sowon hissh apa la kau ni Kookie
Kookie : Ishh tak pernah pulak aku silap dengar hah apa apa je laKring!!! Kring!!!
Bunyi loceng menandakan waktu rehat
^ TO BE CONTINUED ^
YOU ARE READING
Just bully ??! (그냥 깡패 )😍🔥
FanfictionJeon Jung Kook aka Jungkook (BTS) dan Hwang Eun Bi aka SinB (GFRIEND) adalah musuh. Sinb adalah murid baru yang masuk ke Seoul School of Performing Arts (SOPA) yang selalu dibuli oleh group namja iaitu (Bangtan Sonyeodan). Dalam buli adalah seorang...