Chapter 9

265 27 6
                                    

--- REHAT ---

Jungkook : Weii, Sinb jom pergi rehat 

Sinb : Malas.. Kau pergi je la rehat dengan BTS. Aku nak tidur

Jungkook : Kau ni tidur je kerja kau. Sama macam kawan aku waktu kecik.

Sinb : Kau ni membebel je sama macam nenek aku dekat Cheongju tu.

Jungkook : Kau daripada Cheongju ke ? 

Sinb : Nae.. But I move to ..

Jimin : Jungkook jom la makan

Jungkook : Sabarlah orang tengah cakap ni menyampuk pula.

Sinb : Tak pe la kau pergi je makan aku malas dan aku nak tidur.

Jungkook : Bye.

Sinb : Bye.

Sinb tidur di dalam kelas. Tiba-tiba bunyi deringan message masuk. Sinb terus buka telefon dan check message tersebut.

Sinb : Siapa yang message aku waktu-waktu sekolah ni.

~ ON MESSAGE ~

?
Anyeonghaseyo Sinb. Naya Jung Yerin 

😎 Sinb 
 Ooo.. Olaenman-iya (Its been awhile) Anyeonghaseyo Yerinnie

Yerin 💞
Where is your school now?

😎 Sinb 
 School Of Performing Arts High School, Seoul 

Yerin 💞
I think tak lama lagi saya akan pindah sekolah itu. And I have something to tell you. It so important.

😎 Sinb
Mueos-e daehaeseo? (About what?)

Yerin  💞
I will tell you when we meet each other at Sopa High School.

😎 Sinb                                                                                                                                                                   
Bye. See you then

Yerin 💞
Ok.. Bye  

~ END MESSAGE ~

Sinb : Apa yang dia nak bagitahu ni? Penting sangat ke sampai nak face to face bagai.

Sowon : Sinb kau cakap dengan sapa ?

Sinb : Mana ada aku cakap apa-apa 😁

Sowon : Eh, tapi tadi aku dengar kau cakap la sorang-sorang.

Umji : Dah tak payah layan dia ni. Dari dekat kantin pelik 😂

Sowon : Yahh.. Umji kau sibuk kenapa hahhh.. Pergi duduk tempat kau. Menyibuk je keje.

Umji : Biarlah, daripada kau merapu je keje 😏

Sinb : Dahh.. Umji kau pergi duduk tempat sendiri.

Sowon : Padan muka kena halau 😏😂😂

Umji : Biarlah, lagipun aku nak pergi tempat aku pun sekarang ni.

Sinb : Kau Sowon duduk tempat kau dengan senyap atau keluar kelas

Umji : Hahahaha. Kena balik padan muka.

Sowon : Kejamnya kau Sinb.

~~~ KRING ~~~ * BALIK

Sinb mengemas tempat nya dan bergerak ke loker. Sinb membuka loker dan terlihat sebuah bear berwarna putih. Sinb tersenyum.

Sinb : Sapa pulak yang rajin bagi bear dekat aku. Nak periksa ada nota ke tidak.

Sebuah nota berwarna coklat dicapainya.

Hai Sinb. Do you remember me. I am Jooheon. Someone you very hate. I want tell you the truth. Actually, I break up with you because someone threaten me. You know who right? I know you know. She say she will killed you if Im not break up with you. I afraid if you die. That's why I leave you. Im so sorry. I really hope you you can forgive and forget me. I dont want you hurt again. Eonjena haengboghada miso jieumyeo 😋 (Always Happy and Smiles). Your smiles so beautiful so make sure dont forget to smiles 😊. Dont cry to much. Dont get bully like before. Belasah je orang yang buli kamu 😉. FIGHTING!! Saranghae chinguneun 😘😍 Hope we can meet again like before but I respect you as my dongsaeng. Anyeonggg !!!

Sinb tersenyum selepas baca surat tersebut lalu mengambil bear tersebut dan dipeluknya. 

Sinb : Mianhae Jooheon oppa. I really dont know you break up with me because of her. I hope you fine someaone kind like you. I want to meet you again joo oppa. 

Sinb terus keluar sekolah bersama bear tersebut dia namakan bear tersebut my joo. Sinb suka memanggil Jooheon dengan panggilan Joo. Mereka pernah couple sebelum Mingyu couple dengan Sinb. Tapi disebabkan Sinb tak tahu reason Jooheon break up dengan dia dia pun benci sangat dekat Jooheon. Tiba-tiba 

PAPPP

Sinb : Haishh dekat sekolah asyik kena langgar je.

? : Sorry terlanggar awak tadi saya bawak motor tetiba tak nampak awak tengah jalan.

Sinb : Sebesar-besar saya ni awak tak nampak. Eh jap macam kenal la suara ni.

? : Biar saya tolong awak bangun. 

Sinb : Thankss.

? : Sinbb.. Is it you. Finally we meet. You take my bear.

Sinb : Joo oppa. Jinjjaa?? Neomu bogoshipeo oppa. Wae oppa tinggalkan Sinb. *Peluk Jooheon

Jooheon : Yahh.. Sinb tak tahu malu eh? Kita still dekat sekolah tahu tak? Nanti orang ship karang marah.

Sinb : Biarlah diorang cakap apa pasal kita. Dah lama tak peluk oppa. Oppa kaja pergi makan Sinb laparlah.

Jooheon : Haishh kamu ni asyik lapar je bila jumpa oppa. Tak pernah berubah dari dulu sampai sekarang. yela kaja..

- BTS SITUATION -

JHope : Korang tengok tu. *Tunjuk Sinb dengan Jooheon 

V : Tu bukan Jooheon ke ?

Jungkook : Jooheon buat apa dengan Sinb sampai peluk-peluk dekat public tak ada tempat private sikit ke. Nak bersweet-sweet dekat sekolah buat apa. Ingat sekolah ni tempat bercinta ke.

RM : Kau marah ke cemburu 😏 ? *Smirk 

Jin + Jimin + Suga : Cemburu la tu 😜

Jin : Yela tadi dia siap kejar-kejar dekat kelas tak sedar pulak 😎

Suga : Entah buat drama je keje

Jimin : Jangan sampai jatuh hati bro. Sinb dah ada orang nampak nya 😂 

Jungkook :  Yahhh. SENYAPPLAHHH!!! Mana ada aku cemburu.

Sengaja ahli BTS lain menyakat Jungkook kerana di kelas tadi dia dan Sinb bukan main rapat lagi. Asyik cakap dengan Sinb je.

 

--------------------------------------X X X---------------------------------------------

-Nantikan chapter seterusnya..
-Mian pendek + lambat update...
-Harap best. Dont forget to vote + comment ..
-"Kamsamnida"

JUST BULLY😍🔥






Just bully ??! (그냥 깡패 )😍🔥Where stories live. Discover now