~ Meet Jooheon Again (이주헌과 다시 만나다) ~

217 24 1
                                    

- Line Friends Cafe  Itaewon, Hangangno-dong, Yongsan-gu, Seoul -

Sinb : Dah lama oppa tak belanja Sinb makan dekat sini!! ^Sinb sgt manja dengan Jooheon 🌝 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sinb : Dah lama oppa tak belanja Sinb makan dekat sini!! ^Sinb sgt manja dengan Jooheon 🌝 

Joo : It has been 2 years we did not come to this cafe 

Sinb : Yes.. Mana oppa tahu loker dan Sinb sekolah dekat sini.

Joo : Sebenarnya...

Sinb : Sebenarnya apa?

Joo : Oppa dah lama stalk Sinb sejak kita break up sebab oppa tak nak kamu dalam bahaya 😁😁

Sinb : Maksudnya waktu saya menyanyi oppa la yang perhatikan saya 😕

Joo : Nae, mian Sinb 😓😅

Sinb : Gwenchana 😊  Oppa dah lama ke sekolah dekat sini ?

Joo : Dah dekat 2 tahun dan ni tahun last oppa dekat sekolah ini , so mungkin kita akan jarang jumpa tahun depan.

Sinb : Alaa 😫😩  By the way oppa, bulan depan Sinb akan debut dengan GFriend !! 

Joo : Jinjja 😮 ? Waaa chughahae Sinb 🎉🎊 !! Oppa pun akan debut dengan Monsta X tapi lagi 4 bulan.

Sinb : Kamsahamnida !! Chughahae too oppa. Monsta X Fighting.

Joo : Cheonma Sinb-ahh.. Gomawoo Sinb. Maksudnya Sinb jadi sunbae Monsta X la ni..Waa👏👏

Sinb : Cheonma.. Hahaha mesti pelik kan nanti..

Joo : Maybe? haha 😂😂

Sinb : Oppa tahu ke Sinb couple dengan Mingyu lepas oppa break up dengan Sinb?

Joo : Ofcourse.. Oppa kan stalk Sinb haha 😂😂

Sinb : But kitaorang dah break up sebab saya dah tak nak menyakiti sesiapa like Saeron 😓

Joo : Janganlah sedih Sinb. Saeron mesti tak tenang kalau Sinb sedih macam ni..

Sinb : Gomawo sebab tolong Sinb. Oppa jom la kita tengok wayang ke ataupun pergi Funny Land Arcade dah lama tak pergi sebab oppa tak ada. Nak harapkan GFriend asyik keluar sama-sama tak ajak Sinb je sebab tu la Sinb keluar dengan Mark je. 

Joo : Lain kali kalau keluar dengan Mark jangan lupa oppa tau. 

Sinb : Naee oppa.. kajaa

--SKIP--

Joo : Sinb tahu tak kenapa Saeron bagitahu Hyeri pasal Mingyu dengan Sinb couple?

Sinb : Tak tahu..

Joo : Sebenarnya dia pun kena ugut dengan Hyeri. Hyeri ugut akan cederakan adik dia kalau tak bagitahu pasal korang. Hyeri terpaksa sebab dia sayangkan sangat adik dia. Jadi dia suruh tolong jaga dan perhatikan Sinb bila dia tiada di sisi Sinb. Dia minta maaf sangat sebab bagitahu pasal Mingyu dengan Sinb couple dekat Hyeri.

Just bully ??! (그냥 깡패 )😍🔥Where stories live. Discover now