Jen takové menší info:
(T/Jm) = tvoje jméno
(T/Přjm) = tvoje příjmení
Další podobné zkratky snad pochopíte.Z tvého pohledu
Po dlouhé době auto konečně zastavilo. Je to tu opravdu tak hezké, jak vyprávěla moje kamarádka Marinette. Znala jsem ji pouze přes internet, ale i tak se z nás staly dobré kamarádky. Moc se těším až s ní někam půjdu.
,,(T/Jm), pojď! Musíš si vybalit věci." zavolala na mě mamka.
,,Už jdu." zamumlala jsem a pokračovala ve válení se na zadním sedadle našeho auta.
,,Nemyslím si že už jdeš. Takže si pospěš než ti zaberu pokoj!" řekne taťka. Takže mi chce vyhlásit válku? Klidně může. Rychle se zvednu.
,,Ten dům je úžasný!" vydechnu. ,,Běžím si zabrat ten nejlepší pokoj!" zavolám na rodiče a vezmu svůj batoh s nejdůležitějšími věcmi. Vyběhnu nahoru po schodech. Nechci mít pokoj dole, není tam balkón! Všechny pokoje prohlédnu rychlostí blesku a vyberu si ten s balkónem. Batoh položím na zem. Otevřu dveře na balkón. Mám skvělý výhled na park a na ulici. Napadlo mě, že bych mohla zavolat Marinette. Vezmu svůj mobil a vytočím číslo Marinette.
,,Haló?" ozve se z mobilu.
,,Haló?" zopakuji.
,,(T/Jm)! To není vtipný!" zasměje se Marinette.
,,Marinette! Mám super zprávu!" zaječím do mobilu a doufám že jsem nikoho neohlušila.
,,Jakou?" zeptá se Marinette.
,,Právě jsem přijela do..." řeknu a nechám ji hádat kam.
,,Do Paříže?" řekne Marinette.
,,Aaaaaaa! Jak to víš?!" vykřiknu.
,,Tipuju. Když už jsi tady nezajdeme někam?" řekne. Čte mi myšlenky.
,,Půjdeme tady do toho parku?" zeptám se.
,,Víš že já nevím kde teď jsi, a taky to že v Paříži není jen jeden park." řekne. Hmm, to mě vlastně nenapadlo.
,,Ee, je to ten park poblíž té pekárny." řeknu. Doufám že tu není víc parků s pekárnou poblíž...
,,Jo, takže za deset minut?" takže tady nejspíš není víc podobných parků.
,,Jasně!"_____
Takže, je to poprvé co píšu tenhle typ knížky, takže budu ráda za komentáře. :)
ČTEŠ
My little lover-cat (Chat noir x Reader)
FanfictionRok po té, co se Marinette pohádala s Adrienem, a Chat noir přestal milovat Ladybug, se do paříže přistěhovala (tady si domysli svoje jméno).