Večer už jsem se povalovala na matraci, zabalená do přikrývky a přemýšlela jsem o tom "nic", Co mi Marinette o Chatovi řekla. Když to tak shrnu, Chat mi přijde fajn. V tu chvíli se ozve klepání na okno. Zalezu hlouběji do přikrývky a ani nedychám.
,,(T/Jm)! Otevři okno, prosím." ozve se zpoza skla tichý ale zřetelný hlas.
,,Kdo jsi?" vyjeknu.
,,Jsem Chat, Chat Noir." ozve se ten hlas, který patří Chatovi. Přijdu k oknu a podívám se jestli to vážně je Chat a ne třeba nějaký úchylný netopýr. Nikoho nevidím, Tak otevřu okno a rozhlédnu se. Nic, jen tma. Ve chvíli kdy se rozhodnu okno zavřít, se před mým obličejem objeví zářivě zelené oči. Leknutím skočím na matraci.
,,Tak hrozně zas nevypadám." řekne Chat.
,,To nebylo hezký! Takhle mě vylekat!" zaječím na něj.
,,Máš pravdu, Ale já hezký jsem." řekne.
,,Eh, Noego, že?" zasměji se.
,,Ale," řekne.
,,Co pořád ale?" zeptám se se smíchem.
,,No, ale, Ale je hezké slovo. Například: Ale já jsem ten hezčí." dokonale vysvětlí význam jeho oblíbeného ale.
,,A víš že jsi celkem roztomilá?" Řekne větu bez ale.
,,Díky, Ty kočičí uši jsou hrozně milý!" nedržím se a vykřiknu.
,,Tak milý, Jo? Máš ráda kočičky?"Šťastný nový rok vám všem úžasným čtenářům! :3
ČTEŠ
My little lover-cat (Chat noir x Reader)
FanfictionRok po té, co se Marinette pohádala s Adrienem, a Chat noir přestal milovat Ladybug, se do paříže přistěhovala (tady si domysli svoje jméno).