2. "Kdo je to?"

336 32 2
                                    

Rychle jsem doběhla do parku. Přesně na čas. Sednu si na lavičku. Odsud vidím nějakého kluka který sedí na lavičce naproti mě. Má perfektní blond vlasy, zelené oči a mile se usmívá.

,,(T/Jm)! Už jsem tady!" udýchaně řekne Marinette a posadí se vedle mě. ,,Na co to koukáš?" zeptá se a začne mi mávat rukou před obličejem. Asi abych přestala koukat na toho kluka.
,,Na tu...eee...lavičku?" odpovím. Marinette mi věnuje pohled, kterým jasně ukáže to, že já neumím dobře lhát.
,,Počkej! Chceš mi říct, že očumuješ Agresta?!" vyjekne Marinette.
,,Jo....ne! Chci říct NE!" opravím se. Zrudnu jako rajče, už zase lžu!
,,Nemáš šanci." ozve se Marinettina upřímnost. ,,Ale i tak, máš na lepšího. Tohle je naprostý pitomec."
,,Hezký pitomec." řeknu. ,,Aaaaaaa! On mi napadl mozek!" vykřiknu. Došlo mi co jsem řekla. Marinette se začne smát.
,,Neboj, dostaneme ti ho z hlavy." řekne po chvíli smíchu.
,,Chtělo by to někoho hezčího!" řeknu.
,,Nebo," řekne Marinette s nebezpečným úsměvem. ,,zmrzlinu!"
,,Jo!" vykřiknu přes celý park. Holubi se na mě začnou divně dívat.
,,Chtěla jsem říct," opravím se. ,,už pojďme."
,,Jdeme." souhlasí Marinette. Zvednu se z lavičky. Naposledy se podívám na toho kluka. Jako mu to jenom říkala? Agraste? Ne. Agreste. Jo! To je ono. Naposledy se podívám na Agresta. On se podívá na mě! Okamžitě otočím hlavu na opačnou stranu. Jenže to tak nějak Marinette uvidí můj pohled.

~~~~timeskip~~~~~

Ta zmrzlina byla fakt dobrá. I když jí polovina skončila na obličeji Marinette.
,,Už nemáš zmrzlinu, takže" řekne Marinette a naschvál mi začne mávat zmrzlinou před obličejem. ,,tě můžu otravovat."
,,Ale ale, kohopak si to naše Mari-chan vede? Žeby nějakou kočičku?" ozve se nad mou hlavou. Podívám se co to má být. Kluk podobný Agrestovi doslova visí ze stromu nad námi. Černé kočičí uši a maska dodávají vzhled kocoura.
,,Kdo to je?"
,,Chate! Ty prašivá kočko zmiz!" zakřičí na něj Marinette.
,,Jen přes mou mrtvolu." zasměje se Chat.
,,Už to pochop! Nechci s tebou mít neko děti!" řekne Marinette a zatáhne Chata za ocas.
,,Ha, Ty za mnou později přilezeš po kolenách." odpoví ji se smíchem Chat.
,,Ty jedna prašivá kočko!" zaječí Marinette a Chata stáhne za ocas ze stromu.
,,Co si myslíš že děláš?!" vyjekne Chat, když spatří blížící se silnici.
,,To co jsem měla udělat už dávno." Marinette se na něj ani nepodívá a zrychlí.
,,Tohle jako polibek nevypadá." řekne Chat. ,,Jen si to představ, až mě hodíš pod to auto, ten titulek v novinách: Obyčejná holka zabila pařížského superhrdinu místo polibku."
,,Ty jsi fakt úplně pitomý!" zaječí Marinette. Z neznámého důvodu nechci aby Chata zajel kamion. Chytnu Chatovu nohu. Teď to tak nějak vypadá, jako kdyby jsme se tu o Chata přetahovaly.
,,Kdybych si měl vybrat, tak beru (T/Jm)." řekl Chat. Dobře vím že jsem teď určitě rudá jak rajče. Marinette vztekle odhodila ocas Chata.
,,(T/Jm)! Jdeme!" řekne Marinette a odtáhne mě pryč. Stále ještě koukám na Chata. Mám pocit, jako by mi mával.

My little lover-cat (Chat noir x Reader)Kde žijí příběhy. Začni objevovat