Yine bi gün başladı.Sabah telefonumun sesiyle uyandım.Uyanmak çok zor gelmişti.Yüzümü yıkadım.Gözlerim için biraz rimel sürdüm.Saçlarımı yukardan topladım önlerime düşen saçlarımın dökülmesine izin verdim. Bi ekmek arası hazırlayıp evden dışarı çıktım. Sokağın başı çok soğuktu.Karşıdan gelen Reyhanı gördüm. Reyhan, Merve'nin kuzeniydi. Reyhan ile iyi analaşırdık.Bidakika onun yanında bi kız vardı kimdi aceba çok merak ettim.
Yanıma yaklaştılar .Günaydın dedi ve sarıldı .Biraz yürümeye basladık arkadas kim diye sordum.
Hıı ben sizi tanıştırmadım Özge bak bu arkadaşım Sema.
Sema bak buda Eskiden en iyi kankamdı dedi gülerek.Bana elini uzattı bende ona elimi uzattım tanıştığıma sevimdim diyerek güldük birbirimize.Bence Sema çok tatlı bi kız diyerek geçirdim icimden .
Reyhan=)Özge biliyormusun Sema tekvando ile ilgileniyor.
_)Hımm ne güzel diyerek yetindim.
Reyhan=)"Semacım Özge çok güzel voleybol oynar hatta bi keresinde topa vurucam derken benim kafama vurmuştu".dedi hepimiz güldük.
Sohbete o kadar dalmıstık ki okula geldiğimizin farkında olamadık.Reyhan ile önce aynı sınıflardaydık ama şimdi o A sınıfındaydı .Herkes kendi sınıflarına gitti.Hop dedik benim sırama biri oturmus.
_"Kalk yerimden!" dedim.
_"Unuttunmu? Ders Emel hocanın dersi! Yani herkes grup arkadaşının yanına oturacak."
Berat'ın sırasına baktım. Ama hala gelmemişti. O gelmeden gidip sırasına oturdum. O da ne öyle? Sınıfa yürüyen meteor girdi. O gözlükler ne kadar yakışmıştı.
Bu Berat'tı! Gözlükleri çıkardığında; gözlerinden bişey okunmuyordu. Şaşırdımmı? Tabikide hayır! Herzamanki haliydi... Soğuk ve sert. Sırayı çekip yanıma oturdu. Hoca daha gelmemişti. Çok şaşırdım Emel hoca ilk defa geç kalmıştı. Neyse. Merve'nin yanına gittiğimde geldiğimi bile farketmedi. Sohbet konuydu sanırım kafasını bile çevirmemişti çünkü.
_"Merve aşağıya inelimmi?" dediğimde bile kafasını benden tarafa çevirmedi. Selçuk bana dönüp;
_"Özge, Merve artık benimle takılacak. " dedi.
_"Nedenmiş o!" diye tabiri caizse cırladım.
_"Nankörlük yapma bende sana en iyi arkadaşımı veriyorum." dedi.
_"Banane o piskopat arkadaşından be!" dedim.
_"Üzgünüm! Desem yalan olur. Kendine yeni bir sıra ve sıra arkadaşı bul" dedim. Merve'ye döndüğümde umursamazca yere baktığını gördüm. Tek kelime bile etmemesi kalbimi kırdı. Onlara boş boş bakmayı bırakıp sınıftan çıktım. Kola almak için kantine indim. Bir yandan kolamı içiyordum bir yandan da sınıfa çıkıyordum nereye oturacağım acaba ve dost kazığı cidden acıtıyordu. Düşüncelerimden birinin çarpmasıyla sıyrıldım.İçtigim kola tamamen üzerime dökülmümüstü .Bana çarpan çocuklara döndüm ve bağırmaya başladım .Sınıfta mervenin olmasını umut ederek sinıfa gittim.Ama sınıfta sadece Berat vardı.Sinıfa girdiğimde Berat bana bakarak güldü.
_"NE OLDU PASAKLI"dedi,Bende
_"Sanane"diyerek tersledim.
Ama ağlamak üzereydim .BERAT ne yapıyordu gözlerimi kapatmaya kalmadan gömleğini ve tişörtünü çıkardı.
_"Sen napıyorsun ya"
_"Hadi ama oyolanma çıkar üzerindekileriden şunları giy ".
_"hayır hayır ben bunları giymem".
_"Sana giyermisin demedim giy dedim."Zilin çalmasına az kaldı istersen biraz hızlı ol .
_"Tamam giyicem ama dışarı çık"
_"HAYIR HİÇ BİR YERE GİTMİYORUM"
_"OZAMAN BENDE GİYMİYORUM" dedim .İstersen ben çıkarıyım demesiyle irkildim tamam ama arkanı dön dedim .
Gömleğı çıkartıp tişörtü giydim .Of ya bu çocuğu hiç anlamadım .Bi öyle bi böyle.
Selçuk ve Merve sınıfa girdiler
Selcuk_"hayrola olucağını biliyordumda bu kadar hızlı olucağını bilmiyordum".
_"Keslan sesini piç herif"diyerek tersledi.
Merve bunu bana anlatacaksın bakışı attı bana
Sonra hemen toparlandık
Aslında biraz utanmamış değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ OLMAZ
ChickLitHaytımı zorlayan bir çocuk beni karanlığına doğru çekmeye çalışıyor .. Bende ona karsı durmaya calışıyorum ama gözleri beni etkiliyor.. Ondan kaçmaya çalışırken onun kranlığına girdiğimin farkında değildim.. Ama yinede onu seviyor...