5.Bölüm

41 18 8
                                    

Özgeden;

Çok heyecanlıyım ya aceba ne giymeliyim.Beni şöyle öne çıkaracak şeyler giymeliyim. Elbiselerimin oldugu bolumu actim .Ordaki açık renkteki elbise çok dikkatimi çekti.Tam bir melek elbisesi gibi duruyordu .Dizlerimin üstündeydi.Saçlarımı maşa yaptım omuzlarıma düşmesine izin verdim.Simdi tam istediğim gibiydi .Tek eksik olan makyajdı gözlerim için rimel kullandım tamam biraz fazla kullanmış olabilirim ama benim için önemliydi.Birazda aylaynır sürdüm.Ayakkabı olarakta yeşil tonlarında bir ayakkabı tercih ettim.Tamamdır hazırım işte kendime aynada şöyle bir baktım gayet  iyi duruyordum .Telefonumun zil sesiyle hemen telefonu açtım üzerinde isim yoktu

Telefonumun zil sesiyle hemen telefonu açtım üzerinde isim yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_"Hadi ama 2 saattir kapıyı çalıyorum."

_"Sen kimsin ve neden kapımı çalıyorsun".

_"İstersen kapıyı aç ve kim olduğumu gör." dedi soğuk bir ses

Birdakika ya bu ses çok tanıdık geliyor .Kapıya doğru ilerledim ve karşımda egoist Berat vardı.

                    BERAT'TAN

Öff..!!! Çok güzeldi yani 

_"Hadi ama hazırlan çıkalım."

_"Ben hazırım çıkabiliriz."

_"Saçmalam böyle gitmeyi düşünmüyorsun umarım".

_"Ben geyet ciddiyim böyle gideceğim."

_"Bu kıyafetlerin yarısı nerde aceba."

_"Sen kim oluyorsunda benim kıyafetlerime karışıyorsun."

_"Sen bilirsin ya şimdi gidip şu elbiseyi çıkartıp doğru düzgün birşeyler giyersin yada evde otururuz".

_"Gideceksek ben böyle gideceğimelbisem çok güzel bir kere ."

_"Elbisene diyecek birşeyim yok maşallah her yerin meydanda ."

_"Ya  sanane benim elbisemden ."

_"Sen tercihini yap .Sanırım bu gidişle evde oturacağız."

_"Sen kimsinde benim evimde oturuyorsun ".

__"Çok bencilsin gerçekten ileride kocana yatağınıda vermessin bak buaraya yazıyorum Berat demişti diyeceksin .."

_"Defol git evimden." demesiye birden koltuğa kuruldum ayaklarımıda sehbaya uzattım.Ya Özgeyi sinirlendirmek çok zevkli.Çok hoşuma gitmişti onun sinirlenmesi .Sinirlendiği zamanda daha çekici bir hal alıyordu.

           ÖZGE'DEN

Ya ben şu egoist Beratla aynı havayı solumak istemiyorum .Onunu yanında bu elbise ile kalamazdım.Daha sade günlük birşeyler giymek için yukarıya çıktım üzerime en cok sevdiğim tisötümü altınada kot şortumu giydim .Benim bir huyumda içerde bile ayakkabı giyerdim .Beyaz  vanslarımı giydim .Ve aşağıya indim birde ne göreyim  elindeki benim telefonummuydu banamı öyle geliyor.

_"Ya sen bir rahat duramaz mısın çabuk bana ver o telefonu ".

_"Vermessem ne olur.Demek benim odun, kalas ve egoist biri olduğumu düşünüyorsun ha ."

_"Sana başkalarının eşyalarını izinsiz karıştırılmaz demediler mi ?" Çok sinirlenmiştim .Telefonu elinden almaya çalıştım ama ona göre çok güçsüzdüm.Boyu benden uzun olduğu için zıpladım yinede yetişemedim.En sonunda pes ettim mutfağa gidip okul çıkışı aldığım kola ve cipsi bir kaseye koyup yeni aldığım herhangi bir filmi taktım.

_"Film mi izleyeceğiz."

_"Sen değil ben izleyeceğim."

_"İsmi ne daha önce izledin mi ?"

_"Hayır bende yeni aldım ." 

Filmimi izlemek için televizyonun karşısındaki koltuğa rahat bir şekilde kuruldum.Yanımda  Berat vardı.Ve ondana bardak getirmiştim.Film başlamıştı yarım saat geçmeden kapı çaldı

_"Kim acaba ?"

_"Kapıyı aç ve gör bana ne soruyorsun ."

Kapıya doğru adımlarımı hızlandırdım .Kapıya ulaştığımda kapı ziline daaha bir ısrarla çalıyordu .

_"Patlama be açtım işte."

Gelen Merve ve Selçuktu.

_"Ooo film mi izliyorsunuz hemde bizsiz ."

Yine gevezeliğe başladı işte.

_"Barda kavga çıktı,siz gelmeyince biz gelelim dedik."

_"Ya sen nasıl ev sahibisin anlamadım insan bizede kola,cips verir."

_"Çok istiyorsan mutfakta al ."

1.30 saat geçmiş film çoktan bitmişti .Çok canım sıkılmıştı .

Selçuk _"Bir oyun oynayalım şişe var mı."

_"Tezgahın üzerinde var ."

_"Hadi gençler aşagı inin çok süper bir oyundur bu ."

_"Anlatmana gerek yok biliyoruz hadi çevir bakalım."

Şişe döndu  döndü ve durdu.Selçuk ve Berat arasında .Selçuk ve Berat.

_"Doğruluk mu cesaretlik mi."Diyen Selçuktu Berat umursamaz bakışlala

_"Cesaretlik er zaman ki gibi ."

_" Kendine çok güveniyorsun  yakışıklı . O zaman sıkı dur söylüyorum. Özge'yi öp ama yanağından değil onu başta söyliyelim ve oyun bozmacalık yapmak yok ."

_"Böyle birşey olmicak  başka birşey söyleyin arada kalan ben oluyorum .Böyle oynuyorsanız ben oynamıyoru ."

_"Selçuk zevzek zevzek konuşma ."

_"Siz bilirsiniz  o zaman hiç oynamıyalım  pardon da oyunlar kuralları ile oynanır."

_"Düzgünce oynayalım  o zaman ".

Birbirimize bakerken dalmış bir şekilde Berat'a bakıyordum birden dudaklarıma yapıştı .Ne oluyor ya onu itmeye çalıştım ama ayı gibiydi.Bir anda onu kendimden uzaklaştırdım suratına tokat attım  o kim beni öpüyor .Belki  ben ilk öpücüğümün özel olmasını istiyordum .

_"Sen ne yaptığını  sanıyorsun".

_"Bende seni öpmeye meraklı değilim ,oyunu kuralları."

Çok sinirlendiğim için hepsini evden kovdum.



Sevgili arkakadaşlar oy ve yorumlarınızı bekliyorum .Ve canım arkadaşım herzaman beni destekleyen CEMREYE çok teşekkür ederim her an yanımda olduğu için .İsmini yazacak O  kadar çok isim var ki REYHAN/ZEYNEP Ş./MERVENUR G/SEMANUR D./ 

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin