BÖLÜM 6

80 16 4
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyandım yine bir gün başlamıştı.Yatagımdan hiç kalmak istemesemde kalktım.Off! ya evimi ne hale getirmişler. Okuldan geldikten sonra temizlik yapmayalım.Okul formamı üzerime giydim çabucak.Kendime ekmek arası bir şeyler hazıladım.Beyaz vanslarımı giydim.Saçlarımıda tepeden topladım her zamanki ben.Telefonumu elime aldım.Kaç beğeni toplamıştım diye baktım birde ne göreyim. Berat Korkmaz fotoğraflarımı beğenmiş bunu yanlışlıkla yapmıştı sanırım.Berat bana takip isteği göndermiş.Berat'ın instagramındaki fotoğraflarına bakarken birşey farkettim bu çocuğun fotoğraflarını hep kızlar beğeniyor.

Berat'ın instagramındaki fotoğraflarına bakarken birşey farkettim bu çocuğun fotoğraflarını hep kızlar beğeniyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kendi kendime konuşurken okula nasıl geldim bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendi kendime konuşurken okula nasıl geldim bilmiyorum.Sırama geçtim oturdum Merve yanıma gülerek geldi.

_"Naber tatlım iyi misin ?"

_"İyi sen " dedim.

_"Ya yarın konser varmış duydun mu ?"

_"Konsermi kim geliyormuş peki"Konser deyince gözlerim fal taşı gibi açıldı.    

_"Konsere kim geliyormuş peki  konser deyince gözlerim fal taşı gibi açıldı.

_"Orasini bilmiyorum ama insallah Emre kaya gelir

_"Olabilir ama bence şöyle yakisıklı biri gelse fene olmaz "Kızim sen Emre kaya gibi yakışıklısını gördun mu?

_"Bence Felix boju gelmeli o daha çok yakışıklı ".

_"Özge sana oyuncu demedim şarkıcı dedim sana ".

_"Ne farkeder ha oyuncu ha şarkıcı sonucta ikiside  yakışılı demi ama ."

Bana aöylece bakti .Tabi bende ona gülerek baktım,neyseki ders zilimiz çalmiştı .Sınıf yoklaması alındı .Sınıfta sadece Berat ve Selçuk yoktu.Ders hocamız Alper Hocaydı .Oldukça yakışıklı ve kaslı bir hocamizdı .Kız öğrencilerin gözde öğretmeni .Derste işe yaramayan kızlar yine dersi kaynatmayı başarıyorlardır.Komser hakkında biraz konuşmaya başladık.

_"Hocam kimgeliyor muş haberiniz var mı?"Diyerek bende atladim konuşmaya.

_'Daha bizde bilmiyoruz Özgecim". Zıl çalmıştı

Sınıftaki kızlar çıldırmış bir vaziyette kantine doğru koşuyorlardı.Bilet kalmaz diye korkuyorlar gariplerim yaa.Ne yapsınlar ki alla akıl dağıtirken bunlar nerdeyi çok merak ediyorum aslında.

_"Hadi Özge bizde alalım ".

_"Tamam ya ."

Aşağıya indik ama o kodar sıra vardı ki ,alamadık eli boş yukariya çıkarken kim olduğunu görmediğim biri saçımdan tutup çekti biraz canim yanmişti ya .Arkamı dondüm ve sacımı çeken ukâla Berat'tan başkası değilsi bu.

_"Sen ne yaptığını saniyorsun."

_"Bilmem ne yapiyor muşum".

_"Ûkala şey saçımı bırak hayvan "diye biraz bağırmış olabilirim.Kolumdan tutup beni sürüklemeye  başladı.Zorla yürüyordum .İçimdeki bulutlar bir anda kararmaya başladı.Okulun arka bahçesine doğru sürükleyerek götürdü beni dün akşam yaprıklarından sonra ondan nefret ediyordum.Yürüyen ego yığını .Beni hızla duvara doğru itti ağzımdan bir inilti çıktı.Çok canim yanmıştım .Sırtımı hissetmiyordum bile

_"Dün olanlardan sonra sen ne yaptığını sanıyorsun ben hala anlamadım .Bana baksana sen ben senin o bildiğin kızlar gibi de değilim.

_"Dün olanlar hakkında konuşmayalım o sadece bir oyunun kurallarıydı hem ben senin o büzüşük dudaklarını öpmek istemezdim.

Ben ona bağırıyorum oda bana bağırıyordu.Baan doğru yürümeye başladı.Vücüdunu benim vücuduma yasladı .Ne yapmaya çalışıyor hala analmadım ,ama içimden bir ses burdan gitmem gerektiğini söylüyordu.Arkama bakmadan kaçmalımıydım aceba  ama tabi bu imkansızdı kollarınıda duvara sabitlemişti .Bana doğru eğilerek;

_"Sende o sıradan sürtüklerden birisin benim için değisen bir şey yok".

_"Sen benimle ne hakla böyle  konuşabiliyorsun sen kensini arkanda kızların konuştuğu okulun popüler çocuğu olduğunu felen mi suşunuyon bence düşünme ve senden daha yakışıklıları  var bu okulda sen sadece  bunca yılların egosuyla dolaşan  birisin o kadar".

_"İleride sende bu konustuklarina ileride pişman olucaksın ve sende diğer sürtükler gibi bana aşık olucaksın ."

_"Ben mi güldürme beni  ben sana aşık olucağıma gider inyar ederim ."

_"Sende diğerleri gibisin çok yazık." Diğerek arkasına bile bakmadan çekti gitti.Arkasından baka kaldım .Kendini çok yükseklerde görüyor biraz aşağılara inmesi gerek çakılmasa  bari.koşarak bende ordan uzaklaştım Merve'yi aramaya başladım .Zilin çaldığını bile farketmemişim


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin