Yeni Arkadaşlar

78 8 0
                                    

Okulun ilk haftası çok iyi geçmişti .  Hafta sonu  sabah erken saatlerde kapı çaldı . Gelen Alice'ti . Onu içeri davet ettim ve bir dakika beklemesini söyledim . Hemen üstümü değiştirdim . Dar bir kot üstüne kareli bir gömlek giydim ve aşağıya indim . Alice annemle muhabbet ediyordu . Olamaz ! Sanırım küçüklük fotoğraflarıma bakıyorlardı . hemen yanlarına gittim . Alice direk söze girdi '' Aksam kampa gidiyoruz dağa tırmanıcaz sende gelmek ister misin ? '' . Annemle göz göze geldik olur dercesine gözlerini kapattı . Bende kabul ettim . Sonra alış verişe gittik  ve kamp için gerekli mazemeleri aldık . Eve döndük çantamı hazırladım . Babamdan biraz para alıp Alice'lerin evine gittim. Finn Arabaya eşyalarını koyuyordu . Bir kaç dk sonra yola çıktık . Alice  bana orada birkaç arkadaşının daha olacağını söyledi . Kamp yerine vardık ve ...

Göl kanarının  etrafına 50'ye yakın çadır kurulmuştu ve hepsi yaşıtımızdı . Ortada kocaman bir ateş vardı . Herkes onun etrafına oturmuş şarkı söylüyor gitar çalıyorlardı. Süper bir ortamdı anlayacağınız .  Alice arkadaşlarının yanına gitti . Finn'de hemen onun peşine gitti. Finn ile Alice üvey kardeş olmasına rağman özdende öte abi kardeş ilişkileri vardı . Alice bir grup insanı benim olduğum yere doğru getirdi. Hepsiyle tek tek tanıştık çoğu bizim okuldandı . Ben pek konuşkanbil biri olmadığım için onların konuşmasındanda sıkıldım ve müzik çaların yanına gittim.  The Beatles açtim herkes eski müzikleri sevmez ama herkes dans etmeye başladı. Çok mutlu oldum :D Alice ve arkadaşları yanıma gelip '' Müzik zevkin çok iyimiş '' dediler. Herkes dans etti çılgınlar gibi eğlendik . Ateşte marshmallow ısıttık . Gece korkunç hikayeler anlattık ve uyuduk. 

Sabah kalktığımızda  hava çok sıcaktı .  Saat 10 gibi kahvaltı yaptık ( ! ) Herkes yemek savaşı yaptı aslında  :D üstümüz başımız berbat haldeydi sonra herkes yan yana toplandı ve göle doğru koştuk çok eğlenceliydi. Gölde yıkandık diyebiliriz. bu anı ölümsüzleştirmek içinde birsürü fotoğraf çektik  . 

Eve dönüş yolunda birsürü aksilik başımıza geldi . Benzinimiz bitti.  Yolu kaybettik . telefonlarımızın şarjı bitti .Ama en sonunda doğru yolu bulduk . yolda da çok eğlendik ben The Beatles'dan Drive my Car'ı açtım söylerek geldik '' Bip bip bip bip Yeahhh '' .  

En sonunda evlerimizin bulunduğu caddeye geldik  . Hayatımda yaşadığım en güzel günlerden biri bugündü. Çektiğim fotoğrafların hepsini çıkarttım ve Duvarıma yapıştırdım 

EVET arkadaşlar bu bölüm biraz kötü olmuş olabilir :D Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :D 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 31, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞİMDİ YENİ BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin